فلوریدا به دنبال منع بیماران روانی از داشتن سلاح است

کدخبر: 2171721

فرماندار فلوریدا ضمن مخالفت با ایده ترامپ برای مسلح کردن معلمان گفت می‌خواهد مانع از این شود که افراد دارای مشکل روانی بتوانند سلاحی خریداری کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان بی سی نیوز، فرماندار فلوریدا قصد دارد امکان نگهداری و حمل سلاح را در ایالت تحت کنترل خود محدود کند.

منطقه پارکلند این ایالت حدود 10 روز پیش شاهد کشتار دانش آموزان یک دبیرستان توسط یک فرد مسلح بود.

بر این اساس، ریک اسکات، فرماندار فلوریدا ضمن رد ایده ترامپ برای مسلح کردن معلمان گفت: «تمرکز من بر افزودن نیروهای انتظامی است. من فکر می کنم به افراد آموزش دیده نیاز دارد، افراد به خوبی آموزش دیده».

اسکات همچنین پیشنهاد انجمن ملی سلاح های شکاری آمریکا را رد کرد و از طرح خود برای افزایش امنیت مدارس رونمایی کرد؛ طرحی شامل ممنوع کردن «افراد خشن یا مبتلا به امراض روانی» از خرید سلاح، ممنوع کردن افراد کوچکتر از 21 سال از خرید یا داشتن سلاح و غیرقانونی اعلام کردن دستکاری در سلاح های نیمه اتوماتیک برای افزایش سرعت شلیک آن ها.

فرماندار فلوریدا همچنین اعلام کرد: «من می خواهیم این مسئله را که یک فرد دارای مشکلات روانی بتواند از سلاح استفاده کند را تقریبا غیرممکن کنم. من می خواهیم این موضوع را که یک فرد خطرناک برای خودش یا دیگران بتواند از سلاح استفاده کند را تقریبا غیرممکن کنم».

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: