واژگونی پژو ۲۰۶ و ام‌وی‌ام پس از تصادف با یکدیگر + تصاویر

کدخبر: 2171795

دو خودروی پژو ۲۰۶ و M.V.M پس از تصادف با یکدیگر در بزرگراه امام علی (ع) واژگون شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ ساعت 1:40 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، قبل از ورودی بزرگراه رسالت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان ایستگاه 23 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بهمن ترکاشوند؛ فرمانده نیروهای عملیاتی اعزام شده به محل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و ام.وی.ام حین حرکت در بزرگراه، به شدت با یکدیگر برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی، در حاشیه بزرگراه به حالت واژگون قرار گرفته بودند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق هر دو خودرو را قطع کرده و پس از نصب علائم هشداردهنده در مسیر، نشتی بنزین هر دو وسیله نقلیه را رفع کردند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: پیش از رسیدن نیروهای عملیاتی، تمامی سرنشینان خود را به خارج از اتاقک وسایل نقلیه رسانده بودند که با توجه به مصدومیت یکی از سرنشینان (خانمی شصت و دو ساله)، آتش نشانان وی را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش نشانان در پایان، هر دو خودروی سواری را با کمک جرثقیل به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: