نجفی مطرح کرد؛

آموزش شهروندان رویکرد اصلی مدیریت شهری/ مشکل عمومی کشور مسئله کمبود بودجه است

کدخبر: 2171809

شهردار تهران گفت: آموزش شهروندان در دستور کار مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی شهردار تهران در نشست خبری فصل زمستانی شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران که امروز(شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آخرین جلسه فصل زمستانی شورای هماهنگی بود و در این جلسه عملکرد شورا در یک سال اخیر و نقاط ضعف و قدرت آن بررسی شد.

وی با اشاره به تصویب مصوبه ای با 12 بند در این جلسه افزود: این مصوبات به دستگاه های ذی ربط ارسال می شود. لازم به ذکر است که یکی از این مصوبات مربوط به رئیس جمهور است که از طرف شورا برای ایشان ارسال می شود.

شهردار تهران با اشاره به اینکه جلسه امروز حول ۴ محور اصلی بود، گفت: آموزش شهروندان با کمک صداوسیما و آموزش و پرورش و آموزش دبیران مقطع ابتدایی برای انتقال آموزه های شهروندی به دانش آموزان در دستور کار است.

نجفی با بیان اینکه مشارکت شهروندی بحث مهمی است، گفت: این مشارکت باید از طریق مردم و سازمان های مردم نهاد صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل عمومی کشور مسئله کمبود بودجه است، گفت: طرح های خوبی وجود دارد که به دلیل کمبود بودجه اجرا نشده اند و قرار است با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت یکپارچه و هماهنگ حداقل در مدیریت بحران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: ضعف هایی در این امر بوده است که درصدد رفع آن ها هستیم.

وی درباره سفر خود به لهستان گفت: در این جلسات دو محور اصلی روابط شهرداری تهران و شهرداری ورشو و همچنین روابط بین دو کشور مطرح شد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه تبادل اطلاعات و تجربیات در این سفر صورت گرفته است، گفت: با توجه به پیشرفته بودن حمل و نقل عمومی در لهستان و صنعتی بودن این کشور در ساخت اتوبوس های بنزینی و برقی و ساخت واگن مترو، صحبت هایی در این زمینه مطرح شد.

وی افزود: ایجاد یادمان در پارک بزرگ لهستان برای قدردانی از ایرانیان مطرح شد که با این اقدام، یاد ملت ایران برای همیشه در قلب ورشو باقی می ماند.

نجفی گفت: ساخت قبرستان مهاجران لهستانی در تهران نیز پیشنهاد مسئولان آن کشور بود که در حال بررسی است.

در حال تکمیل...

صحبت های نجفی در جلسه فصل زمستانی شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: