حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی؛

در منطق آمریکا، حزب‌الله، حماس و النجباء تروریست هستند، زیرا در مسیر آنها نیستند

کدخبر: 2172004

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: اگر گروه‌هایی تن به سلطه ندهند، آمریکا تحریم و فشار به بهانه تروریسم را انجام می‌دهد تا تعریف خودش را در دنیا حاکم کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی راجع به عزم آمریکا برای افزودن نام مقاومت اسلامی نُجَباء به فهرست تحریم های ضدتروریستی گفت: آمریکا با تمام جریاناتی که احساس کند هم راستا با منافعش نیستند این برخورد را دارد، کمااینکه در منطق آمریکا حزب الله هم تروریستی است و رهبران حماس را هم تحریم کرده اند.

سعیدی افزود: این ناشی از سیاست کلی و استمراری ایالات متحده است که نگاهش به مقاومت، دموکراسی، مسائل جهانی و... از عینک و زاویه منافع آمریکا و منافع سرمایه داران است.

وی در ادامه تصريح كرد: اصولا رژیم حاکم بر آمریکا از گروه های آزادی بخش جهان تعریفی دوگانه دارد؛ هر جریانی که با واشنگتن همراه باشد و هژمونی کاخ سفید را بپذیرد، آمریکایی ها کمکش می کنند. در مقابل، اگر گروه هایی تن به سلطه ندهند، آمریکا این گونه رفتارها [تحریم و فشار به بهانه تروریسم] را انجام می دهد تا تعریف خودش را در دنیا حاکم کند.

رئیس اسبق حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در واکنش به مطرح شدن لایحه تحریمی علیه نُجَباء در کنگره آمریکا خاطرنشان ساخت: این گونه اقدامات واقعیت ها را تغییر نمی دهد. مردم غرب آسیا و تمام مردم آزادی خواه دنیا متوجه روند حرکت آمریکا و آنچه که این ها دنبال می کنند، هستند و می دانند که هدف آمریکا قدرت، منافع واشنگتن و خواست سرمایه داران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: