هفته‌آینده؛ بررسی ۵ سئوال از روحانی در کمیسیون اقتصادی مجلس

کدخبر: 2172015

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی سئوالات نمایندگان از رئیس‌جمهور در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست اخیر این کمیسیون برای بررسی سئوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری گفت: اکثر نمایندگان سئوال کننده از رئیس جمهور در آن جلسه از پاسخ های نمایندگان آقای روحانی قانع نشدند.

وی ادامه داد: رئیس کمیسیون اقتصادی امروز یا نهایتاً فردا گزارش آن جلسه را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

6 اسفند؛ تعیین تکلیف سؤال از روحانی

نماینده مردم تالش در مجلس با اشاره به اعلام وصول 5 سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی پارلمان، افزود: با توجه به اینکه نمایندگان در هفته جاری برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود رفته اند، هفته آینده بررسی سئوالات از رئیس جمهور در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه 5 سئوال متنوع از سوی نمایندگان از رئیس جمهور مطرح شده است باید نمایندگان آقای روحانی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کنند و به سئوالات نمایندگان پاسخ دهند.

به گزارش تسنیم، روز پنج شنبه 3 اسفند هیئت رئیسه مجلس 5 سئوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرد که محور این سئوالات به شرح زیر بود:

1-چرا دولت در کنترل قاچاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل فلج تولید ملی تاکنون موفق نبوده است؟ 2-علت استقرار تحریم های بانکی با گذشت حدود 2 سال علی رغم تعهدات برجامی ایران چیست؟ 3-چرا دولت نسبت به کاهش بیکاری تاکنون اقدام شایسته ای نداشته است؟ 4-علت رکود اقتصادی شدید چندین ساله در دولت روحانی علی رغم تمام وعده ها و اعلام های مکرر مبنی بر عبور از رکود چیست؟ 5-علت افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش ارزش پول ملی چیست؟

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: