انارکی محمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارش هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به زودی در صحن قرائت می‌شود

کدخبر: 2172018

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آخرین اقدامات این هیئت را تشریح کرد.

احمد انارکی محمدی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آخرین اقدامات این هیئت اظهار کرد: ما به دنبال کشف آمار واقعی کالا های قاچاق هستیم لذا از روش های مختلفی استفاده کردیم تا آمار دقیقی از میزان قاچاق کالا و ارز به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: این هیئت نحوه محاسبه و برآورد کالا های قاچاق را طی جلساتی با مسئولان دستگاه های امنیتی، چون وزارت اطلاعات و ناجا و دستگاه های اقتصادی، چون گمرک مورد بررسی قرار داد.

انارکی محمدی متذکر شد: علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذیربط، طی مکاتباتی با برخی از دستگاه ها از آنان اطلاعات لازم برای تدوین این گزارش را مطالبه کردیم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره بازدید هایی که این هیئت تاکنون داشته است، اظهار کرد: ما تاکنون از مرزهایی، چون ماکو و بازرگان بازدید کرده ایم.

وی افزود: در حال حاضر جلساتی با مسئولان قضائی کشور داریم و پرونده های قضایی مرتبط با این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: در حال تکمیل نهایی گزارش خود برای قرائت در صحن علنی مجلس هستیم و نیازی به تمدید زمان بررسی نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: