بادامچی خبر داد

بررسی لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان بعد از تعطیلات مجلس در کمیسیون مشترک

کدخبر: 2172022

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که کمیسیون مشترک بررسی لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش بعد از تعطیلات مجلس به ادامه رسیدگی به این لایحه می پردازد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح آخرین وضعیت بررسی لایحه تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش گفت: این لایحه به کمیسیون مشترکی متشکل از نمایندگانی از دو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی و برخی از فراکسیون های مرتبط ارجاع داده شد و به دنبال آن جلساتی نیز برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس بیش از دو هفته درگیر بررسی بودجه ۹۷ بود و عملا جلسات کمیسیون‌های تخصصی تشکیل نشد، کمیسیون مشترک نیز نتوانست تشکیل جلسه دهد لذا انتظار می رود که بعد از تعطیلات هفته جاری مجلس جهت سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه، جلسه کمیسیون مشترک نیز برای ادامه رسیدگی به این لایحه تشکیل شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اکثر نمایندگان موافق تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش هستند، گفت: قطعا این لایحه بعد از رسیدگی در کمیسیون مشترک، در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

بادامچی درباره وضعیت دو لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: علیرغم اینکه این دو لایحه در کمیسیون های تخصصی اجتماعی و صنایع رد شد، اما رئیس مجلس اصرار به تشکیل کمیسیون مشترک برای رسیدگی به وضعیت این لوایح دارد که احتمالا این کمیسیون‌های مشترک نیز بعد از تعطیلات مجلس تشکیل می شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: