صحرانورد تهیه‌کننده سینما دچار سکته مغزی شد

کدخبر: 2172219

حبیب‌الله صحرانورد تهیه کننده سینما و فیلم‌هایی چون «تنها» و «توطئه» جمعه گذشته دچار سکته مغزی شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، حبیب الله صحرانورد تهیه کننده سینما که فیلم هایی چون «تنها»، «توطئه»، «عشق من شهر من» را تهیه کرده است، طی دو روز گذشته دچار سکته مغزی شده است. این اتفاق در نزدیکی منزلش برای این تهیه کننده رخ داد که با همکاری کسبه محل به سرعت به بیمارستان فیروزگر منتقل و در بخش اورژانس بستری شد.

بنا بر این گزارش، متأسفانه به دلیل عدم نبود تخت خالی در ICU تا یک ساعت گذشته صحرانورد همچنان در بخش اورژانس بیمارستان بستری بوده است.

بر اساس پیگیری های خبرنگار فارس، یکی از مشکلات فعلی این تهیه کننده نداشتن بیمه تکمیلی و هزینه های بالای بیمارستان است. وضعیت فعلی این صحرانورد به شکلی است که قدرت تکلم خود را از دست داده اما با تلاش پزشکان هوشیاری اش را تا حدودی به دست آورده است، اما نیمه راست بدن وی از نظر حسی و حرکتی کمی دچار مشکل شده است. علت این اتفاق ترومبوز و لخته مغزی تشخیص داده شده است.

حبیب الله صحرانورد در سال 1325 در تهران متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم در رشته هنرهای تجسمی ادامه داد. از سال 1342 فعالیت خود را در زمینه های مختلف صنعتی و تجاری شروع کرد و تا سال 1362 در این بخش فعال بود. صحرانورد در سال 1369 به عرصه سنیما راه یافت و در سمت تهیه کننده و سرمایه گذار مشغول به کار شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: