برنامه تخصصی شبکه ۴ برای «فیلم کوتاه»

کدخبر: 2172241

«برداشت۴» عنوان برنامه جدید و تخصصی شبکه چهار در حوزه فیلم کوتاه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، «برداشت4» برنامه تخصصی در حوزه فیلم کوتاه، در 26 قسمت 30دقیقه از 7 اسفند به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گفته الهام عادلی تهیه کننده برنامه: این برنامه در قالب ترکیبی از بخش های مختلفی همچون نمایش فیلم ، میزگرد،اخبار و آموزش در حوزه فیلم کوتاه تشکیل شده است.

عادلی به توضیح هر کدام از بخش ها پرداخت و گفت: هر هفته در بخش نمایش فیلم یک فیلم کوتاه خارجی و ایرانی نمایش و با حضور منتقد و کارگردان اثر مورد تحلیل قرار می گیرد. در بخش اخبار جشنواره، جشنواره های مرتبط با فیلم کوتاه برای فیلمسازان جهت شرکت در آنها معرفی می شود.

عادلی افزود: در بخش «میزگرد» که اجرای آن را هادی علی پناه بر عهده دارد با حضور اعضای صنف فیلم کوتاه ،نهادهای دولتی که از فیلم کوتاه حمایت می کنند و نماینده هایی از حوزه تلویزیون مسائل و مشکلات فیلمسازان در این حوزه نقد و بررسی می شود. تهیه کننده «برداشت4» گفت: در بخش آموزشی این برنامه تلویزیونی روش های ساخت فیلم مستند همچون فیلم نامه نویسی،دوبله و فیلم سازی برای مخاطبان آموزش داده می شود.

عادلی با بیان اینکه اولین قسمت از «برداشت4» از دوشنبه 7 اسفند به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود افزود: این برنامه برای گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما در 26 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است و قرار است به صورت هفتگی دوشنبه ها ساعت 22 از شبکه چهار پخش شود.

عادلی در پایان به معرفی بخش ها و میهمانان اولین قسمت از این برنامه تلویزونی پرداخت و گفت: در اولین قسمت از «برداشت4» در بخش نمایش فیلم خارجی،فیلم «8» اثر آسیم واسیچ نمایش و با حضور حسین عیدی زاده نقد می شود. در قسمت نمایش فیلم ایرانی،عماد خدابخش که کارگردانی برنامه را نیز بر عهده دارد با درناز حاجی ها کارگردان فیلم های «مارلون» و «مرضیه» گفتگو می کند و بخش هایی از این دو فیلم به نمایش در می آید.

تهیه کننده «برداشت4» افزود: در بخش میزگرد اولین قسمت از برنامه، هادی علی پناه منتقد میزبان کاوه قهرمان و یوسف کارگر می شود.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: صدا : حامد حسین زاده - طراح لوگو : آرزو کریمی لیلی - گرافیک متحرک : محمد جاوید - دبیر اجرایی : هادی علیپناه - تدوین : محمدعلی حق پرست - کارگردان عماد خدابخش - تهیه کنندگان : الهام عادلی و عماد خدابخش

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: