شریف به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تقدیم نسخه حزب همبستگی دانش آموختگان برای حل مشکلات کشور به مسئولان/پارلمان اصلاحات در اولویت قرار دارد

کدخبر: 2172314

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان گفت:نشست های تخصصی با حضور نخبگان سیاسی و دانشگاهی برگزار می کنیم به مسئولان راه حل می دهیم.

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره برنامه های تشکل متبوعش، اظهار کرد: دفتر سیاسی روز گذشته جلسه داشت و بنا شد چالش های اصلی کشور را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: سال آینده نشست های تخصصی با حضور نخبگان سیاسی و کارشناسان دانشگاهی برای بررسی اَبَر چالش هایی که کشور با آن مواجه است، برگزار کنیم.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان سیاسی تصریح کرد: سپس جمع بندی این نشست های تخصصی را در قالب برنامه ای مدون در اختیار مسئولان قرار می دهیم.

شریف با اشاره به اینکه در ابتدا بناست چهار اَبَر چالش مهم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم، گفت: خشکسالی و بحران آب در فلات مرکزی یکی از چالش های مهم کشور است و در این زمینه ما کارگروه های تخصصی تشکیل می دهیم.

وی اظهار کرد: با کمک صاحب نظران، کارشناسان سیاسی و کسانی که در حوزه مسائل زیست محیطی تخصص دارند راهکارهای مشخصی ارائه خواهیم داد.

عضو شورای هماهنگی اصلاحات افزود: قصد داریم به وظایف اصلی احزاب یعنی ارائه مشاوره برگردیم و امیدواریم بتوانیم در راستای حل چالش های مختلف کشور کمکی کرده باشیم.

شریف با اشاره به تدوین برنامه راهبردی تشکل متبوعش برای سال جدید گفت: در نشست آینده شورای مرکزی کمیته های ساختاری حزب، برنامه های خود را برای سال 97 تهیه می کنند تا سال جدید را با برنامه مدون شروع کنیم.

وی درباره اینکه در صورت تصویب پارلمان اصلاحات سرانجام شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان چه خواهد شد، ادامه داد: ما تاکید داریم که باید از تعدد مراکز تصمیم گیری جلوگیری کنیم و در حال حاضر هم در جریان اصلاحات، محور تصمیم گیری ها با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان تاکید کرد: شورای هماهنگی اصلاحات از احزاب مختلف تشکیل شده و اخیرا هم تعدادی را به عضویت پذیرفته در نتیجه فراگیری بیشتری پیدا کرده است.

شریف با بیان اینکه باید تابع تصمیم های شورای هماهنگی اصلاحات باشیم، افزود: با توجه به اینکه شورای هماهنگی، پارلمان اصلاحات را پذیرفته و در دستور کار قرار داده، بهتر است بعد از اینکه ساختار این پارلمان نهایی شد در مورد فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اظهارنظر شود.

وی بیان کرد: نمی توانیم این موضوع را نادیده بگیریم که بدنه جریان اصلاحات از تصمیم های گذشته شورای عالی که منجر به تنظیم لیست امید در مجلس و شورای شهر شد، رضایت کامل ندارد.

عضو شورای هماهنگی اصلاحات تاکید کرد: هنوز در مورد ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تصمیمی گیری نشده و بهتر است پارلمان اصلاحات را در اولویت تصمیم گیری ها قرار دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: