الیاسی: پای تراکتورسازی ایستاده‌ایم, الان وقت حمایت از تیمِ محبوب آذربایجان است

کدخبر: 2172385

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی می‌گوید که هیئت مدیره این باشگاه پای تیم ایستاده، اما آنها نیاز به حمایت دارند.

عباس الیاسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت : تراکتورسازی وضعیت متوسطی دارد و به قول ساغلام، یک دوره بحران و پرفشار را رد می کند. مقابل پارس جنوبی بچه ها بازی خوبی انجام دادند. پارس جنوبی تیم خوبی است و گرفتن یک امتیاز از این تیم در ورزشگاه خودشان نتیجه بدی نبود.

وی با اشاره به اقدامات مدیریتی تراکتورسازی و مشکلات این باشگاه، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره بدون مشکل کارش را ادامه و مدیرعامل هم کارش را انجام می دهد. الان یک مربی خوب که خواسته هواداران هم هست به تبریز آمده و نتایج نسبتاً خوبی گرفته است. الان باید از تراکتورسازی حمایت شود، از مسئولان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز انتظار داریم که تراکتورسازی را تنها نگذارند، چون ما یک دوره پرفشار را برای پرداخت بدهی ها و حضور در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم. الان وقت حمایت از تیم محبوب آذربایجان است و مسئولان باید این کار را انجام دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و دو شکست متوالی شاگردان ساغلام مقابل الاهلی و الغرافهT گفت: تراکتورسازی امسال یک تیم جوان است و با همین تیم جوان هم عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت. درست است که تیم نتایج خوبی نگرفته، اما عملکرد بچه ها مخصوصاً در بازی با الغرافه خیلی خوب بود. آنها اگر دقت بیشتری می کردند، می توانستند بازی را ببرند. به هر حال تراکتورسازی الان جوان شده و از یک جوان 18 ساله در خط حمله خودش استفاده می کند.

الیاسی بازی سوم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات را هم یک دیدار سخت برای شاگردان ساغلام دانست و یادآور شد: همه بازی های لیگ قهرمانان آسیا سختی های خاص خودش را دارد، اما بازی مقابل الجزیره خیلی برای تراکتورسازی تعیین کننده است. بچه های ما اگر الجزیره را شکست دهند، امید زیادی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت. این نکته را هم در مورد دو بازی اول مان در لیگ قهرمانان آسیا فراموش نکنید که اگر در تبریز بازی می کردیم، امکان نداشت این نتایج رقم بخورد.

وی در مورد عملکرد ارطغرول ساغلام در تیم تراکتورسازی گفت: ساغلام مربی خوب و کارنامه داری است. او در لیگ برتر خودمان شروع خوبی با تراکتورسازی داشت و تا همین الان هم بدون باخت به کارش ادامه می دهد. در لیگ قهرمانان آسیا هم همان طور که گفتم تراکتورسازی بد شانسی آورده وگرنه عملکرد تیم امیدوارکننده است. امیدوارم ساغلام در ادامه هم به همین شکل کارش را ادامه بدهد. یک بدشانسی هم که ساغلام آورده، این بوده که همه بازی های تراکتورسازی بیرون از خانه انجام شده، چه آسیایی و چه غیر آسیایی. هیئت مدیره در کنار وظایف قانونی که دارد، کار اول، دوم و سومش حمایت از تیم است. من هم به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی اعلام می کنم که «همه جوره» پای این تیم ایستادیم. از هواداران هم خواهش می کنند که صبر داشته باشند و حمایت کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: