مورینیو: تیم بسیار خوبی را شکست دادیم

کدخبر: 2172391

سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی دو بر یک برابر چلسی، از هر دو تیم تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منچستریونایتد امروز موفق شد در خانه 1-2 چلسی را مغلوب کند و دوباره به رتبه دوم جدول لیگ برتر برگردد. مورینیو پس از این برد گفت: "ما تیم عالی را مغلوب کردیم زیرا چلسی قهرمان فصل گذشته بوده و در لیگ قهرمانان برابر بارسا نیز عملکرد فوق العاده ای داشت و این بازی را نیز خیلی خوب شروع کرد.

بنابراین ما تیم خیلی خوبی را شکست دادیم. برای این پیروزی باید سازمان یافته بازی می کردیم و همه بازیکنان از برنامه تیمی پیروی کرده و روحیه بالایی داشته باشند.

مورینیو افزود: آنها بازی را خیلی خوب شروع کردند و وقتی ضربه موراتا به دیرک خورد، من به بازیکنانم نگاه می کردم اما چه کاری می توانستم انجام دهم و چه کسی را می توانستم سرزنش کنم، زیرا حرکت چلسی بسیار دیدنی بود.

اما ما توانستیم راه بازی برابر آنها را پیدا کرده و بخوبی ادن آزارد را کنترل کنیم.ویلیان بازیکن خوبی است و تیم ما را با آن گل نابود کرد. اما ما کنترل توپ را بیشتر در اختیار داشتیم بدون این که فرصت گلزنی ایجاد کنیم.

سرمربی سابق چلسی عنوان کرد تمایلی ندارد از بازیکن خاصی به عنوان بهترین بازیکن نام ببرد اما در عین حال از بازی نمانیا ماتیچ و مک تومینای تمجید کرد. انتهای پیام/

تمجید مورینیو از چلسی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: