پیام تسلیت وزیر اطلاعات به فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی

کدخبر: 2172460

در پی شهادت سه تن از پرسنل ناجا و یک بسیجی در آشوب‌های خیابان پاسداران تهران، حجت‌الاسلام علوی پیام‌های تسلیتی خطاب به سرلشکر جعفری و سرتیپ اشتری صادر کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس در پی شهادت سه تن از پرسنل نیروی انتظامی و یکی از بسیجیان در آشوب های خیابان پاسداران تهران، حجت الاسلام سیدمحمود علوی پیام های تسلیت جداگانه ای خطاب به سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

متن این دو پیام که بر روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات قرار گرفته است، به این شرح است:

بسمه تعالی بسم رب الشهدا و الصدیقین سردار سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت مظلومانه یکی از بسیجیان جان بر کف را که در راه حفظ و حراست از امنیت و حقوق شهروندان توسط آشوبگران به شهادت رسید ند خدمت حضرتعالی و نیروهای خستگی ناپذیر بسیج و خانواده داغدار شان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

بسمه تعالی بسم رب الشهدا و الصدیقین سردار سرتیپ پاسدار اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت مظلومانه 3 تن از پرسنل خدوم و فداکار نیروی انتظامی را که در راه حفظ امنیت و استقرار نظم و آرامش و با سوء استفاده از رأفت و خویشتن داری آن نیرو توسط آشوبگران به وقوع پیوست ،صمیمانه خدمت حضرتعالی ،حافظان نظم و امنیت و خانوده های داغدار ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: