پربازدیدهای علمی پزشکی؛

سرطانی که با چراغ خاموش حمله می‌کند/ تاریخ امتحانات نهایی خردادماه/ فناوری دانش بنیان که هوای سلامت شما را دارد/ آشی خوشمزه برای مقابله با کبد چرب

کدخبر: 2172493

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

سرطانی که با چراغ خاموش حمله می کند یک فوق تخصص خون و سرطان علائم سرطان معده و عوامل ابتلا به آن را تشریح کرد.

چگونه لکه های صورت را از بین ببریم؟ یافتن راهکاری مناسب و ارزان قیمت برای از بين بردن لک های صورت و داشتن پوستی شفاف دغدغه همیشگی برخی از بانوان است.

تاریخ امتحانات نهایی خردادماه اعلام شد تاریخ امتحانات نهایی خرداماه سال آینده در متوسطه دوم اعلام شد.

آشی خوشمزه برای مقابله با کبد چرب وجود چربی در کبد طبیعی است، اما اگر میزان این چربی بیش از پنج تا ۱۰ درصد وزن کبد شود، فرد به کبد چرب دچار شده است که با مصرف برخی مواد غذایی می توان این عارضه را کنترل کرد.

دفترچه بيمه كاغذى حذف نمى شود/ افزایش 15 درصدی هزینه بیمه سلامت در سال 97/ مراکز درمانی دولتی توانایی پاسخگویی به 34 میلیون مراجعه کننده را ندارند موهبتی گفت: بر اساس مصوبه مجلس، ٣٤ ميليون نفر بايد صرفا به مراكز درمانى دولتى مراجعه كنند البته ما در كميسيون بهداشت رايزنى كرديم تا مسير سال ٩٦ را ادامه دهيم.

واژگونی ون دانشجویان شیرازی با 5 مصدوم سخنگوی اورژانس از انحراف یک دستگاه ون حامل دانشجویان در محور شیراز -مرودشت خبر داد.

آغاز ثبت نام دستیاری دندانپزشکی از 8 اسفند پورکاظمی از آغاز ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از 8 اسفند خبر داد.

آغاز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از امروز رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: جذب اعضای هیئت علمی امروز آغاز می شود و این مهلت تمدید نخواهد شد.

فناوری دانش بنیان که هوای سلامت شما را دارد یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزارهایی شده است که دمای بدن انسان را در شرایط سخت پیش بینی می کند.

ثبت نام مراسم اعتکاف دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 8 اسفند مهلت ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 8 اسفندماه آغاز می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: