تولیدات ویژه بسیج رسانه ملی برای راهیان نور ۹۷

کدخبر: 2179092

تولیدات ویژه بسیج رسانه ملی برای راهیان نور ۹۷

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز بسیج صداوسیما تولیدات ویژه خود در قالب های مختلف نمایشی به مناسبت راهیان نور در اسفند ماه 96 و نوروز 97 اعلام کرد.

برنامه های تلویزیونی و تیزر

1) از شما چه پنهون

این برنامه به تهیه کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضائیان در قالب فیلر تولید شده است و در آن هنرمندان، سرداران و روایان دفاع مقدس خاطرات خود از آن دوران را به صورت کوتاه روایت می کنند.

2) مستند فرنگیس

این مستند به کارگردانی ابراهیم شفیعی داستان زندگی بانوی قهرمان کرد فرنگیس حیدرپور است که کتاب خاطرات آن نیز منتشر شده. از اتفاقات جالب در زندگی این زن قهرمان ماجرای به اسارت گرفتن دو افسر عراقی توسط وی در زمان جنگ به حساب می آید.

3) ماکت ویدیوی خرمشهر

این برنامه به تهیه کنندگی سعید ستودگان یکی از قالب های جالب تلویزیونی است. سازندگان این کار قصه هایی از دوران دفاع مقدس انتخاب کرده و در این قالب آن را روایت می کنند.

4) مستند با دعوت بدون کارت

اردوی راهیان نور دانشجویی همواره یکی از اردوهای خاطره انگیز برای دانشجویان است. این مستند روایت خاطرات دانشجویانی است که این سفر را تجربه کرده اند و اکنون در برابر دوربین احساس خود را از این سفر بیان می کنند. هاشم تفکری بافقی کارگردانی این اثر را به عهده داشته است.

5) مستند آلزایمر

این مستند به بررسی یادمان های مختلف جنگ در کشور های دنیا می پردازد و با این کار اهیمت حفظ میراث به جا مانده از رشادت قهرمانان هر کشور را یادآوری می کند.

نماهنگ

1) نماهنگ «بیزار» با صدای حامد زمانی 2) نماهنگ «حال منو عوض کنید» با صدای فریدون آسرایی 3) نماهنگ «سی و پنج سال» با صدای رضا صادقی

موشن گرافیک

1) روایت نور: در این اثر جملات سید مرتضی آوینی و روایت گری حاج حسین یکتا بر روی تصاویر موشن قرار گرفته است. 2) در لباس رزم: خاطرات مقام معظم رهبری از دوران دفاع مقدس همراه با تصاویری که به حس بصری قصه کمک می کنند. 3) آن بیست و سه نفر: روایتی در قالب موشن از خاطرات بیان شده در کتابی با همین نام که در بازار نشر مورد استقبال قرار گرفت. 4) صدام تنها نبود: بیان کمک کشور های مختلف در جنگ به صدام در این اثر به تصویر کشده شده است.

همچنین حضور در محل یادمان ها و ارتباط زنده با شبکه های مختلف تلویزیونی توسط مرکز بسیج رسانه ملی صورت خواهد گرفت که در گزارشی مجزا به آن ها پرداخته خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: