۹ مدال دوومیدانی‌کاران معلول در امارات

کدخبر: 2179338

در روز نخست از رقابتهای بین المللی دوومیدانی معلولان و نابینایان و کم بینایان که در فزاع امارات در حال برگزاری است، نمایندگان ایران به ۹ مدال طلا، نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در روز نخست مسابقات بین المللی دوومیدانی معلولان و نابینایان و کم بینایان که در فزاع امارات در حال برگزاری است، دوومیدانی کاران معلول به شش مدال و نابینایان و کم بینایان به سه مدال دست یافتند.

در نخستین روز از این رقابتها، ۱۳ نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند که حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۴ با رکورد ۱۱ متر و ۲۰ سانتی متر به مدال طلا وست یافت.

ظفر ذاکر در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۵ با رکورد ۸ متر و ۸۱ سانتی متر گردن به مدال نقره رسید، هاشم رستگاری در ماده دو ۲۰۰ متر کلاس F۳۷ با رکورد ۲۴ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه به نشان برنز دست یافت. عبدالنبی نواصر در ماده پرتاب وزنه کلاس F۴۴، با رکورد ۱۲ متر و ۸۱ سانتی متر بر سکوی سوم ایستاد. علیرضا محمودی در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۴، با رکورد ۷ متر و ۷ صدم سانتی متر در جای سوم ایستاد. فائزه کرمانی در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۴، با رکورد ۱۶ متر و ۷۱ سانتی متر مدال برنز کسب کرد. کامران یزدی در ماده دو ۲۰۰ متر کلاس F۳۸، با رکورد ۲۵ ثانیه و ۲۴ صدم ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفت، شهرام حسن پور در ماده پرتاب وزنه کلاس F۴۴، با رکورد ۱۲ متر و ۵۲ سانتی متر چهارم شد. علی بیت سیاح در ماده پرتاب دیسک کلاس F۴۱، با رکورد ۲۷ متر و ۷۹ سانتی متر در رده پنجم قرار گرفت.

سعید یگانه فر در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۴، با رکورد ۵ متر و ۳۸ سانتی متر نهم و شیرین آقا ملا در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۴، با رکورد ۱۰ متر و ۱۹ سانتی متر هفتم شدند.

همچنین در بخش نابینایان و کم بینایان نیز مهدی اولاد، حکیمه گودرزی و رحمان زمانی نیز به ۳ مدال طلا، نقره و برنز دست یافتند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: