آل هاشم:تمامی جناح‌های کشور در مقوله‌ "دفاع مقدس" وحدت کلمه دارند

کدخبر: 2180242

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دفاع مقدس یکی از مقوله هایی است که تمامی جناح‌های کشور نسبت بدان وحدت کلمه و اتحاد نظر دارند، از این‌رو باید بدان ارج نهیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت مهدی باکری اظهار کرد: همه‌ ما وظیفه داریم که فرهنگ دفاع‌مقدس را فراموش نکنیم و هرچند امروز جنگی درکار نیست اما همه ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان این‌که فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی است مستحکم که به هیچ‌وجه قابل تسخیر نیست، گفت: باید همه‌ی ما با این فرهنگ مانوس شویم.

وی با اشاره به این‌که اگر با فرهنگ شهدا مانوس شویم دشمنان ما توان مقابله با جمهوری را نخواهند داشت،بیان کرد: اگر با فرهنگ شهدای چون مهدی باکری مأنوس شویم دیگر در جامعه‌ی ما فساد نبوده و اشرافی‌گری جایی نخواهد داشت.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که اگر با فرهنگ شهدا مانوس شویم،عدالت اجتماعی در جامعه حاکم می‌شود، گفت:امروز دشمنان تلاش می‌کنند این فرهنگ را از ما بگیرند، باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس و شهادت حفظ شود.

وی با بیان این‌که شهید باکری یکی از مردان استثنایی بود، متذکر شد:او پیرو امام(ره) و ولایت بود.

وی با بیان اینکه اطاعت از امام(ره) و ولایت از جمله توصیه‌های شهدا بود، افزود:امروز هم تکلیف همگان است که به وصایای شهدا اهتمام کرده و با اطلاعت از فرامین مقام معظم رهبری به وصیت شهدا عمل کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: