پناهی خبر داد

خدمت رسانی مراکز گردشگری و تفریحی منطقه ۶ در ایام نوروز

کدخبر: 2180936

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ گفت: تمامی مراکز گردشگری و تفریحی منطقه ۶ در ایام نوروز به صورت ویژه به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین پناهی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه منطقه 6 به عنوان منطقه مرکزی پایتخت از شرایط ویژه ای برخوردار است، گفت: قلب پایتخت به واسطه وجود پارک های بزرگی همچون لاله، ساعی، هنرمندان، موزه های هنرهای معاصر، شهدا، موزه طبیعت، وجود هتل های بین المللی، پلازای حضرت ولیعصر(عج)، بلوار کشاورز، مدرسه البرز، سینماها و کافه های قدیمی و کلیساها و کنیسه های دیدنی یکی از مناطق گردشگری تهران محسوب می شود.

پناهی با اشاره به اینکه در منطقه شش 14 محله وجود دارد که هرکدام تاریخ خاص و منحصر به فرد خود را دارد، گفت: ضلع شمالی منطقه به بزرگراه همت، ضلع غربی به بزرگراه چمران، ضلع شرقی به بزرگراه مدرس و ضلع جنوبی آن به خیابان انقلاب می رسد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه یکی از جاذبه های منطقه 6 وجود دانشگاه های بزرگ کشور همچون تهران و امیرکبیر در منطقه است، گفت: بالغ بر 90 مرکز آموزشی در قلب پایتخت وجود دارد و همین موضوع منطقه را به قطب علمی پایتخت و کشور تبدیل کرده است و برای بسیاری از گردشگران دیدن این دانشگاه ها حائز اهمیت است.

پناهی با اشاره به حضور 18 وزارتخانه در منطقه 6 بیان کرد: منطقه 6 از جمله مناطق تهران است که توانسته جاذبه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی را یک جا به شهروندان عرضه کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: امسال به مناسبت ایام نوروز طرح های تجسمی خاصی در منطقه نصب شده و رنگ آمیزی بهارانه بر روی دیوارها و المان های شهری صورت گرفته است و با گل دادن پیازهای لاله طراوت خاصی به سطح منطقه بخشیده می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: