اجمالی/روحانی در جمع خبرنگاران:

سال آینده در بافت فرسوده حرکت جدیدی را آغاز خواهیم کرد

کدخبر: 2181080

رئیس جمهور گفت: کشور ما در مقایسه با رشد و توسعه کشورهای دیگر یا حتی کشورهای در حال توسعه و نوظهور، شرایط مناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رونق در بخش مسکن در سال ۹۶ اظهار داشت: در سال های قبل، در بخش مسکن، رشد منفی داشتیم اما در سال ۹۶ مثبت شد. در سه، چهار ماهه پایانی سال ۹۶، فروش مسکن در تهران ۱۹ درصد نسبت به مشابه سال ۹۵ افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: سال آینده در بافت فرسوده حرکت جدیدی را آغاز خواهیم کرد که البته از دهه فجر امسال، این اقدام شروع شد و ادامه خواهد داشت.

روحانی با اشاره به برنامه دولت در بخش محیط زیست گفت: در بخش محیط زیست، گام های خوبی برخواهیم داشت که یکی از آن ها، نوسازی حمل و نقل درون شهری و بین شهری است.

وی با اشاره به لزوم تحقق عدالت در کشور اظهار داشت: کشور ما در مقایسه با رشد و توسعه کشورهای دیگر یا حتی کشورهای در حال توسعه و نوظهور، شرایط مناسبی دارد. از نظر عدالت قدم های خوبی برداشته شده که باید تکمیل شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته، همواره حقوق کارمندان و کارگران ما از تورم بیشتر بوده است. این به معنی قدم در راه عدالت است و همواره حداقل حقوق، بیشتر از میزانی بوده که حقوق را اضافه کرده ایم.

ادامه دارد...

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: