در باکس آفیس این هفته

«مهاجم معبد» مغلوب «پلنگ سیاه» شد

کدخبر: 2181342

«پلنگ سیاه» در ادامه موفقیت‌های خود توانست برای پنجمین هفته متوالی در صدر پرفروش‌ترین فیلم فهرست باکس آفیس آمریکا قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر ، «پلنگ سیاه» در ادامه موفقیت های خود توانست برای پنجمین هفته متوالی در صدر پرفروش ترین فیلم فهرست باکس آفیس آمریکا قرار بگیرد.

«پلنگ سیاه» محصول دیزنی-ماروِل برای پنجمین هفته متوالی در صدر باکس آفیس آمریکا قرار گرفت و با فروش 27 میلیون دلار دیگر با نمایش در 3834 سالن سینما توانست فیلم تازه اکران شده «مهاجم معبد» محصول برادران وارنر و متروگلدوین مایر را نیز پشت سر بگذارد. این فیلم در نخستین آخر هفته اکرانش با نمایش در 3854 سالن سینما افتتاحیه ای 22 میلیون دلاری را تجربه کرد.

به این ترتیب «پلنگ سیاه» به شکستن رکوردها ادامه می دهد. این فیلم در 29 روز نخست اکرانش توانسته در بازار داخلی آمریکا به فروش 585 میلیون دلاری برسد.

فروش بالای این فیلم موجب شد تا این هفته به عنوان چهارمین هفته پرفروش از پنجمین هفته اکران یک فیلم در تاریخ سینمای آمریکا شناخته شود. پیشتر «آواتار» در سال 2009 توانسته بود هفت هفته پرفروش ترین فیلم باقی بماند.

«مهاجم معبد» که بازسازی ماجراهای لارا کرافت با بازی آلیسیا ویکاندر است با نمایش در برخی از کشورها در مجموع این آخر هفته فروشی 54.6 میلیون دلاری در سطح جهان را ثبت کرده است.

روآر اوتاگ نروژی کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. آوا دووِرنی با فیلم «چروک در زمان» نیز در دومین هفته نمایشش 16 میلیون دلار در 3980 سالن سینما کسب کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

«عشق، سیمون» محصول کمپانی فاکس دیگر فیلم تازه اکران شده است که 12 میلیون دلار فروش کرد .

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: