عضو مجلس خبرگان رهبری: "حجاب" مهمترین نقش را در تحکیم بنیاد خانواده دارد

کدخبر: 2181487

به گفته، نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، برخلاف کشورهای غربی که به زن به شکل یک ابزار نگاه می‌کنند، نقش زنان در جامعه ایران، به عنوان یک انسان انقلابی و تاثیرگذار، مورد توجه قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ضرورت توجه به مسئله حجاب در جامعه گفت: بدون شک مهمترین عامل پیروزی انقلاب و تداوم آن تدین و عشق و علاقه مردم نسبت به ارزش های دینی بود.

بیشتر بخوانید

حجاب اسلامی یکی از جلوه های دفاع از انقلاب اسلامی است

به گفته نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، رسانه های غربی به منظور تضعیف بنیاد خانواده، برنامه ریزی های دقیقی انجام داده اند، به گونه ای که تقریباٌ در تمامی برنامه های فرهنگی از جمله فیلم ها و سریال های آنها، می توان رد پای تخریب روحیه فداکاری و جهاد در جوامع متدینی چون ایران را به وضوح مشاهده کرد.

حجت الاسلام محمدی عراقی با بیان اینکه مسئله حجاب مهمترین نقش را در حفظ و تحکیم بنیاد خانواده دارد، گفت: درست است که در بحث حجاب، باید رعایت قانون در جامعه محترم شمرده شده و با قانون شکنان برخورد شود مهمتر از اِعمال قانون در جامعه، بحث تبیین موضوع حجاب به ویژه در نسل جوان کشور است.

وی افزود: نسل جدید کشور به ویژه دختران جوان ما باید درک کنند که حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه باعث کرامت و مصنویت زن در جامعه و مستحکم شدن بنیاد خانواده می شود و جای تاسف دارد که امروز در جوامع غربی، فرزندان نامشروع تبدیل به بزرگترین معضل اجتماعی این جوامع شده است.

حجت الاسلام محمدی عراقی گفت: البته حجاب، تنها به پوشیدگی ظاهری زنان محدود نشده و در عفت، صلابت و نفوذ ناپذیری زنان تجلی پیدا می کند.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موضوع حجاب از نظر سیاسی، یکی از نمادهای اصلی ماهیت جمهوری اسلامی در جهان است، خاطر نشان کرد: اهمیت حجاب در ایران موجب شده تا برخلاف کشورهای غربی که به زن به شکل یک ابزار نگاه می کنند، نقش زنان در جامعه ما به عنوان یک انسان انقلابی و تاثیرگذار، مورد توجه قرار می گیرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: