اغطا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تردد خودروهای شهرستانی در تهران به شرط پرداخت عوارض به حساب شهرداری پایتخت

کدخبر: 2181496

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تردد مستمر خودروهای پلاک شهرستان در تهران گفت: نیازمند ساز و کاری برای واریز عوارض آنها به حساب شهرداری تهران هستیم.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حجم انبوه خودروهای پلاک شهرستان که به صورت مستمر در تهران تردد می کنند و در پایان سال عوارض خودرو را به حساب شهرداری شهرستانی که پلاک به نام آن شماره شده واریز می کنند، گفت:جلوگیری از پرداخت عوارض اینگونه خودروها به حساب شهرداری های شهرستان های دیگر و واریز آن به حساب شهرداری تهران نیازمند ساز و کار است و ساز و کاری می خواهد که یا باگ نداشته باشد و یا کم داشته باشد .

سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این مسئله می تواند در کمیسیون مربوطه طرح موضوع شود، بیان کرد: اشکالی که به این موضوع وارد شده، درست است و می توان در مورد آن کار کرد.

وی با بیان اینکه مشکل در این مسئله کلی تر از این موضوع است، بیان کرد: مشکل اصلی تمرکز در تهران است که افراد برای اشتغال و کار از شهرهای اطراف به تهران می آیند .

وی با اشاره به فعالیت مسافربرهای اینترنتی بیان کرد: یک درصد قابل توجهی از این افراد دارای پلاک شهرستان هستند.

اعطا با بیان اینکه اگر مسئله اشتغال تا این حد در تهران متمرکز نبود این وضعیت رخ نمی داد،گفت: این مسئله ای نیست که شورا و شهرداری بخواهند به صورت خاص حل کنند بلکه در حوزه آمایش سرزمین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: