با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب شد

کدخبر: 2181499

وزیر علوم با صدور حکمی عبدالرحیم نوه ابراهیم را به سمت «سرپرست دانشگاه خوارزمی» منصوب کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ منصور غلامی وزیر علوم، عبدالرحیم نوه ابراهیم را به سمت سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب کرد که متن حکم در آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم تا تعیین رئیس دانشگاه، به سمت سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید. امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم متولد سال ۱۳۳۳ در شیراز و فارغ التحصیل رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه ایالتی نیویورک است. وی استاد تمام دانشگاه خوارزمی است و تا کنون مشاوره و راهنمایی بیش از ۹۰ پایان نامه کارشناسی ارشد ورساله دکتری را برعهده داشته است و تعداد ۸۵ مقاله علمی- پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسانده است.

دکتر نوه ابراهیم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مسئولیت هایی همچون مدیرکل دانشجویان خارج، مدیرکل مرکز آمار و برنامه ریزی آموزشی، معاون آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی، ریاست دانشگاه دامغان، رئیس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی و مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی را بر عهده داشته است.

تجربه های موفق وی در امور اجرایی دانشگاه ها وستاد برنامه ریزی آموزش عالی در سطح خرد و کلان به همراه قابلیت های فردی در استفاده از خرد جمعی و مدیریت مشارکتی از ویژگی های مهمی است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتخاب دکتر نوه ابراهیم به آن توجه داشته است.

امید است که تجارب ارزنده وی همراه با بهره گیری از ظرفیت های موجود دانشگاه و تعامل با همه نهاد های ذی ربط در حوزه علم و فناوری بتواند دانشگاه خوارزمی را به سمت دانشگاه جامعه محور، خلاق و کارآفرین رهنمون سازد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای با پذیرش استعفای دکتر محمد علی سبحان الهی، رئیس پیشین دانشگاه خوارزمی، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.

انهتای پیام/

انتصاب جدید در دانشگاه خوارزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: