احتمال غیبت نیمار از جام جهانی روسیه افزایش یافت

کدخبر: 2181896

نیمار جونیور بازیکن تیم باشگاهی پی اس جی احتمال دارد به علت مصدومیت از همراهی تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باز بماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت «گل» پزشک نیمار اعلام کرده است که این بازیکن احتمال دارد به علت مصدومیت و دوری 3 ماه اش از مسابقات فوتبال نتواند تیم ملی برزیل را در جام جهانی 2018 روسیه همراهی کند.

او افزود: این بازیکن جوان هنگامی که از شدت مصدومیت خود و همچنین دوری از رقایت فوتبال اطلاع پیدا کرد بسیار ناراحت و افسرده شد و خواست که به کشورش برزیل باز گردد تا دوران مصدومیت خود را در این کشور سپری کند.

او همچنین اعلام کرد که با بررسی وضعیت شکستگی پای نیمار ، هدفمان را روی 6 هفته دوری در بهترین حالت گذاشته ایم با این حال احتمال می رود این بازیکن نتواند در جام جهانی به همراه تیم ملی اش شرکت کند.

در پایان این احتمال می رود که نیمار برزیلی با مسئولان و پزشکان تیم پی اس جی به مشکل برخورده است و همین امر سبب شده تا او بخواهد به کشورش برای استراحت و درمان سفر کند.نیمار در جام جهانی 2014 هم در طول مسابقات به شدت از ناحیه کمر مصدوم شد و نتوانست در ادامه بازی ها تیمش را همراهی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: