سخنرانی نصرالله درباره انتخابات پارلمانی لبنان

کدخبر: 2182171

دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان امشب در سخنانی به تشریح برنامه‌های انتخاباتی حزب‌الله و دیگر موضوعات سیاسی پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان ، در سخنرانی خود درباره انتخابات پارلمانی و راهبرد دفاعی این کشور، در ابتدا با تبریک عید نوروز به ملت ایران، افغانستان و برخی از ملت های آسیای میانه و کُرد، گفت: همزمان با آغاز سال هجری شمسی جدید، به این کشورها تبریک می گوییم و امیدواریم امسال سال پر خیر و برکتی باشد. همچنین در چنین روزهایی سنت های خوبی وجود دارد به طوری که مردم روز مادر را جشن می گیرند.

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان افزود: من به مادر عزیزم و همه مادران به ویژه مادران شهدای مقاومت از همه احزاب و گروه ها، ارتش، سازمان های امنیتی وملت های لبنان، سوریه، عراق و فلسطین، یمن، ایران، افغانستان، بحرین و همه ملت های منطقه تبریک می گویم. به هر بخشی از این منطقه برویم، شمار زیادی از مادران شهدا، اسرا و مصدومان حضور دارند. هزاران نفر از بازداشت شدگان در زندان ها حضور دارند و مادران مجاهد و مبارز با حضور در میادین از امت اسلامی دفاع می کنند. به همه شما تبریک می گویم.

نصرالله در سخنرانی امشب (چهارشنبه شب) با محوریت برنامه های انتخاباتی حزب الله و دیگر موضوعات سیاسی، اظهار کرد حزب الله در تصویب قانون نسبی انتخابات لبنان نقش بزرگی داشته و قصد دارد صدای مردم باشد. وی افزود موضع انتخاباتی حزب الله دفاع از لبنان در برابر طمع ورزی های رژیم صهیونیستی است. در حال تکمیل ...

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: