راهیان‌نور| یک‌هزار طلبه خارجی از یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کردند+فیلم

کدخبر: 2182618

رئیس سازمان بسیج اساتید, طلاب و روحانیون در گفت‌و‌گو با تسنیم از بازدید هزار طلبه خارجی جامعة المصطفی از یادمان های دوران دفاع مقدس در ایام اوج راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا اعزامی به استان خوزستان, حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی رئیس سازمان بسیج اساتید, طلاب و روحانیون در جریان حضور در یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور در گفت و گو با پویا با اشاره به وظیفه این سازمان برای حضور طلاب در راهیان نور گفت: سازمان بسیج اساتید, طلاب و روحانیون دو وظیفه برای حضور طلاب دارد, از جمله این وظایف مربوط به دعوت و ترغیب حضور اساتید, طلاب و روحانیون برای حضور در مناطق راهیان نور جنوب کشور است که در این ایام سهم زیادی از زائران از این قشر در راهیان نور حضور داشتند و بخش زیادی هم حضور زائران خارجی در این مناطق است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از وظیفه این سازمان حضور روحانی در اتوبوس های زائران راهیان نور است که وظیفه انس و مودت با شهدا و فعالیت های مذهبی و فرهنگی را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی با اشاره به حضور طلاب خارجی جامعة المصطفی العالمیه در راهیان نور گفت: طی تفاهم نامه سازمان بسیج اساتید, طلاب و روحانیون با معاونت فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه امسال 1000 نفر از طلاب خارجی این دانشگاه از مناطق یادمانی بازدید کردند و دارای اثرات مطلوبی داشته است.

رئیس سازمان بسیج اساتید, طلاب و روحانیون اظهار کرد: حضور طلاب خارجی دارای دو وجه است. یک وجه آن از نظر معنوی است که برای خودشان مؤثر است و متوجه می شوند چه کسی آغاز گر جنگ بوده و وجه دیگر می توانند مظلومیت ملت ایران را برای سایر کشور ها روایت کند.

در ادامه ویدئوی این گفت و گو را ببینید:

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: