آرش آقابیک در گفتگو با مهر:

سکانس‌های باد و طوفان «آشفته گی» را انجام دادیم/ کار با «سرخپوست»

کدخبر: 2182619

آرش آقابیک مدیرجلوه های ویژه میدانی اعلام کرد در قسمت هایی از فیلم سینمایی «آشفته گی» ساخته فریدون جیرانی صحنه هایی مربوط به باد و طوفان وجود دارد که توسط وی انجام شده است.

آرش آقابیک مدیر جلوه های ویژه میدانی فیلم های سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش فیلمبرداری «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی به پایان رسید که در این فیلم سکانس های بارانی در تهران و شمال کشور وجود داشت که ما به فضاسازی آنها پرداختیم.

وی افزود: در حال حاضر مشغول کار در فیلم سینمایی «آشفته گی» به کارگردانی فریدون جیرانی هستم که در آن هم سکانس های باد، طوفان و بارندگی وجود دارد که باید به انجام آنها بپردازیم.

آقابیک اظهار کرد: تاکنون حداقل ۱۵ جلسه از فیلمبرداری این اثر در تهران به پایان رسیده و البته همه لوکیشن های این فیلم در تهران است. ما به فضاسازی در لوکیشن های مختلف مثل خانه و خارج از خانه پرداختیم و صحنه هایی مانند بارش باران، باد و طوفان ایجاد کردیم.

مدیر جلوه های ویژه فیلم «دارکوب» بیان کرد: به تازگی نیز برای حضور در فیلم سینمایی «سرخپوست» با عوامل به توافق رسیده ایم البته فیلمبرداری این اثر شروع شده است اما ما هنوز به کار در این فیلم نپرداخته ایم با این وجود می دانیم که باید سکانس های مربوط به به بارش باران را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار هم حضور خواهم داشت که البته هنوز کار ساخت این فیلم شروع نشده است و گویا بعد از عید شروع به کار می کنیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: