نماینده مردم شهربابک در مجلس اعلام کرد

ارایه برنامه‌ای جامع برای رسیدگی به وضعیت میمند در آینده‌ای نزدیک

کدخبر: 2182837

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به سفر معاون رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به روستای تاریخی میمند اشاره کرد و افزود: هدف از این سفر ارایه گزارشی از مسائل و نارسایی‌های زیر ساخت‌های میمند و شهرستان شهربابک برای ایجاد برنامه‌ای جامع در رسیدگی به وضعیت میمند شهربابک است.

به گزارش ایسنا، علی اسدی در حاشیه بازدید طالبیان معاون رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کلانتری معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از روستای ثبت منظر فرهنگی جهانی میمند شهربابک با اشاره به پیگیری توسعه صنعت گردشگری شهرستان شهربابک و تعامل با مسئولین استانی و کشوری طی دو سال اخیر، بیان کرد: فضای گردشگری در شهربابک روز به روز رشد کرده و شاهد پیشرفت‌هایی در این زمینه بوده‌ایم.

وی افزود: میمند به عنوان مهم‌ترین و فاخرترین اثر تاریخی شهرستان شهربابک که در سال ۹۴ به ثبت جهانی رسیده است، زمینه‌ مناسبی را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم می‌کند که باید با آماده کردن زیرساخت‌های لازم از این ظرفیت فوق العاده استفاده کنیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: بنده به عنوان خدمتگذار مردم شریف شهربابک تمام تلاش خود را برای پیگیری اخذ مطالبات در راستای فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم در جهت توسعه صنعت گردشگری به کار خواهم برد و در همین زمینه با رایزنی با معاون اول رئیس جمهور قول مساعد برای جذب هزینه لازم را گرفتیم.

وی با اشاره به افزایش خانه های بوم گردی در سطح شهرستان در راستای جذب گردشگران خارجی، این خانه‌ها را عامل مهمی در افزایش گردشگران خارجی در سال گذشته عنوان کرد.

اسدی به سفر معاون رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به روستای تاریخی میمند اشاره کرد و افزود: هدف از این سفر برای ارایه گزارشی از مسائل و نارسایی‌های زیرساخت‌های میمند و شهرستان شهربابک جهت برگزاری جلسه‌ای در تهران با حضور معاون رئیس جمهور در راستای ایجاد برنامه‌ای جامع برای رسیدگی به وضعیت میمند شهربابک است.

وی ادامه داد: این برنامه جامع به صورتی تعریف خواهد شد که تمام امکانات رفاهی در محدوده‌ ورود و خروج گردشگران داخلی و خارجی در حوزه‌ شهرستان شهربابک و روستای تاریخی میمند، با حمایت و همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و مسئولین استانی فراهم شود.

به گزارش ایسنا، اسدی نماینده به اتفاق طالبیان معاون رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کلانتری معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از عمارت موسی خانی، کمپ عشایری نوروزی و منظر فرهنگی جهانی میمند شهربابک بازدید نمودند و در پایان با حضور معاون رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور جلسه ای در جهت بررسی و رفع مشکلات زیر ساخت ها این اثر فرهنگی جهانی برگزار شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: