وعده‌ی حل آسیب‌پذیری پردازنده‌های AMD

کدخبر: 2182939

شرکت AMD پس از آنکه حفره‌های امنیتی پردازنده‌های خود را تایید کرد، از ارائه‌ وصله‌های امنیتی به منظور حل کردن این مشکل خبر داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت PCworld، اندکی پس از آنکه موسسه تحقیقاتی CTS-Labs از حفره‌های امنیتی در پردزانده‌های شرکت ای ام دی (AMD) افشاگری کرد، این شرکت ضمن تایید این مشکلات و آسیب‌پذیری‌های رایانه‌ای اعلام کرده است که به زودی وصله‌های امنیتی را منتشر خواهد کرد که مشکلات مربوطه را حل می‌کند.

این شرکت زمان انتشار و ارائه وصله‌های امنیتی یادشده را هفته‌های آتی اعلام کرده است. مارک پیپرمستر - رئیس بخش فنی AMD- در سایت این شرکت نوشته است که AMD خبر مبنی بر آسیب‌پذیری‌های پردازنده‌هایش را که متشکل از چهار دسته کلی از حملات سایبری شامل مسترکی، رایزن‌فال، فال‌اوت و کیمرا هستند، تایید می‌کند اما لازم به ذکر است که دسترسی ادمین و صاحب اصلی رایانه برای نفوذ هکرها الزامی است.

بنابراین در بسیاری از موارد احتمال این حملات سایبری به نزدیک صفر درصد می‌رسد اما با این حال این شرکت به طرفداران و مصرف‌کنندگان خود این نوید را داده است که به زودی، در هفته‌های آینده، قرار است وصله‌های امنیتی برای این مشکل ارائه و منتشر شود که خطر این گونه حملات را از بین می‌برد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: