از سوی انتشارات جهاددانشگاهی گیلان؛

کتاب «راهنمای جامع برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌های ساخت» منتشر شد

کدخبر: 2195946

کتاب «راهنمای جامع برنامه ریزی و کنترل پروژه های ساخت» اثر نیما امانی و سروش اسماعیلی از سوی انتشارات جهاددانشگاهی استان گیلان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب «راهنمای جامع برنامه ریزی و کنترل پروژه های ساخت» اثر نیما امانی، دکتری مدیریت ساخت و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و سروش اسماعیلی، کارشناس ارشد مهندسی عمران - مدیریت ساخت از سوی انتشارات جهاددانشگاهی استان گیلان منتشر شد.

نیما امانی با بیان اینکه امروزه مدیریت پروژه های زیربنایی از مهمترین ارکان علوم مهندسی ساخت به شمار می آید، به خبرنگار ایسنا گفت: یکی از دانش های کاربردی در زمینه مدیریت بهینه پروژه های عمرانی، علم زمانبندی، کنترل و بهنگام سازی پروژه های ساخت است.

وی افزود: متاسفانه علی رغم اهمیت این دانش در علوم مدیریت پروژه، توجه ویژه ای چه در زمینه‌های دانشگاهی و یا اجرایی به آن نشده است.

امانی با تاکید بر اینکه کتاب مذکور به مسائل و علوم مرتبط با برنامه ریزی، زمانبندی و کنترل پروژه های عمرانی به صورت دقیق، مفصل، گام به گام و کاربردی می پردازد، گفت: مطالب گردآوری شده مطابق با آخرین پیشرفت های علوم برنامه ریزی و کنترل پروژه در دنیاست.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: کتاب «راهنمای جامع برنامه ریزی و کنترل پروژه های ساخت» با توجه به ویژگی های گفته شده، راهنمای جامعی در جهت حفظ تعادل میان زمان، هزینه و منابع در پروژه های ساخت بوده که علاوه بر استفاده آن در علوم مدیریت ساخت، پروژه و مهندسی صنایع می‌تواند در زمینه‌های اجرایی مهندسی ساختمان، راه‌سازی، سدسازی، نیروگاهی مهندسی تونل، مهندسی نفت و گاز و دیگر علوم مرتبط با مدیریت پروژه کاربرد بسیار گسترده و وسیعی داشته باشد. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: