حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

افزایش ساعت کاری مرکز بیهقی تا ساعت ۲۴

کدخبر: 2195964

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: پیش از این مرکز معاینه فنی آبشناسان تا ساعت ۲۴ فعالیت می‌کرد اما از امروز مرکز بیهقی نیز تا ساعت ۲۴ فعال خواهد بود.

سید نواب حسینی منش مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:برای رفاه حال شهروندان دو مرکز بیهقی و آبشناسان از امروز (27 فروردین)، 24 ساعته خواهند شد.

وی افزود: با توجه به افزایش مراجعات مردمی به مراکز معاینه فنی و درخواست مکرر مردم مبنی بر ارائه شیفت شبانه در این مراکز، ساعت کاری مرکز بیهقی از ساعت 7 صبح تا 24 شب خواهد بود.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه روزانه پنج الی 6000 مراجعه به مراکز معاینه فنی ثبت می شود، گفت: پیش از این مرکز معاینه فنی آبشناسان تا ساعت 24 فعالیت می کرد اما از امروز مرکز بیهقی نیز تا ساعت 24 فعال خواهد بود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه به شاغلان و کارمندان توصیه می شود که از ساعت 16 به بعد به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. چرا که خلوت تر است، گفت: همچنین سامانه 41787 پاسخگوی سوالات مراجعان است.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین مراجعان می توانند قبل از رفتن به مراکز معاینه فنی عدد یک را به سامانه 2000112، پیامک کنند تا از مراکز خلوت و میزان مدت انتظار در صف باخبر شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: