بطحایی: دبیرستان‌های علوم و معارف عهده‌دار تعلیم و تربیت در تراز جمهوری اسلامی هستند

کدخبر: 2195974

در پیام وزیر آموزش و پرورش به همایش به سوی تعالی آمده است: دبیرستان‌های علوم و معارف گرچه تعداد اندکی هستند اما با همت افراد صالح ایجاد شده‌اند و عهده‌دار تعلیم و تربیت تراز جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم, پیام سید محمد بطحایی به همایش به سوی تعالی توسط جعفرابادی مسئول رشته علوم و معارف اسلامی در شورای عالی آموزش و پرورش قرائت شد.

در این پیام آمده است: سند تحول آموزش و پرورش فرادستی و مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از بنیادی ترین اسناد نظام و محصول اراده ملی و عزم فراگیر جمعی از نخبگان است.

اقدام موثر پیرامون سند تحول منوط به جریان سازی و اجرای آن توسط تمام دست اندرکاران از جمله علاقه مندان به آموزش و پرورش نسل آینده ساز کشور است.

دبیرستان های علوم و معارف اسلامی گرچه تعداد اندکی هستند اما با همت افراد صالح ایجاد شده اند و عهده دار تعلیم وتربیت تراز جمهوری اسلامی هستند و خروجی های آن دارای مراتبی از حیات طیبه هستند که مورد تاکید سند تحول بنیادین است.

وجود این مدارس برای دانشگاه ها و حوزه های علمیه موجب برکت و امید است و امیدوارم آموزش و پرورش و سایر نهادهای مرتبط با همراهی هم گام های جدی برای توسعه آن بردارند. اقدام فعلی باعث جذب دانش آموزان علاقه مند به این می شود و از دست اندکاران این همایش که برای تحقق آموزش و پرورش آرمانی تلاش می کنند تشکر می کنم و برای دانش آموزان آرزوی موفقیت دارم.

همچنین حجت الاسلام حسینی در همایش به سوی تعالی عنوان کرد: دو نفر در تاسیس رشته علوم و معارف اسلامی اثرگذار بودند نخست آقای اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش و آیت الله امامی کاشانی که پیشنهاد دهنده تاسیس این رشته بودند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: