کرباسیان مطرح کرد؛

ارائه گزارش عملکرد وزارت اقتصاد در سال ۹۶ به اعضای کمیسیون اقتصاد

کدخبر: 2196843

وزیر اقتصاد با اشاره به نقش تعامل مجلس و دولت در حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: گزارش عملکرد وزارت اقتصاد در سال ۹۶ به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مسعود کرباسیان با اشاره به نقش تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات گفت: در دولت یازدهم کمیسیون اقتصادی مجلس با وزارت اقتصاد جلسات تخصصی متعددی در حوزه‌ لوایح و طرح‌های مشترک برگزار کرده است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: با تعامل و همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس و سازمان امور مالیاتی مراحل بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در حال اتمام است و این لایحه به زودی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود. همچنین لوایح مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صندوق مکانیزه‌های فروش توسط کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.

کرباسیان تصریح کرد: در جلسه امروز گزارش عملکرد وزارت اقتصاد و سازمان‌های تحت نظر این وزارتخانه در سال ۹۶ به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه شد و نقطه نظرات نمایندگان در خصوص گزارش‌های ارائه شده بیان شد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: برای اصلاح امور اقتصادی کشور پیشنهادات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در امور مختلف مانند اصلاح امور ارزی مد نظر قرار گرفته می‌شود.

وزیر اقتصاد در پایان یادآور شد: امیدوارم با تعامل خوبی که بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد روند حل مشکلات اقتصادی کشور تسریع یابد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: