در دیدار با نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین صورت گرفت؛

حمایت بیش از ۴ هزار استاد دانشگاه آزاد از مقاومت فلسطین

کدخبر: 2196856

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، روز گذشته نشستی در دفتر جهاد اسلامی فلسطین با حضور ابوشریف نماینده این دفتر و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که در این نشست اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت کردند.

محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف این نشست اعلام حمایت قاطع نخبگان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن حدود ۳۷۰ کانون بسیج اساتید در سراسر کشور با ۴هزار و ۷۵۰ استاد انقلابی حمایت خود را از مقاومت مردم فلسطین تقدیم ابوشریف نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین می‌کند و ان‌شاءالله بتوانیم خواست رهبر انقلاب اسلامی را حداقل در حد گفتمان‌سازی پیش ببریم.

ابوشریف نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) مبنی‌بر اینکه «زمانی می‌رسد که گروهی از آدم‌های نادان می‌آیند، آنها به نیابت قوم خود صحبت می‌کنند و رئیس قوم خود می‌شوند»، گفت: متاسفانه اکنون همان زمان است و افرادی مثل محمدبن‌سلمان حاکم شده‌اند، حتی اگر معاویه با محمدبن‌سلمان مقایسه شود، معاویه در مقابل او یک پادشاه بزرگ بود اما محمدبن‌سلمان کوتوله حساب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل فعلی فلسطین، آمریکا یا اسرائیل نیست بلکه مشکل آدم‌های نادانی هستند که قدرت را در اختیار دارند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: