بیانیه جبهه مردمی پیرامون تجاوز آمریکا به سوریه

تنها راه حیات ملت‌ها درافزایش توان بازدارندگی و قدرت دفاعی است

کدخبر: 2196867

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به تجاوز موشکی آمریکا به سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به تجاوز موشکی آمریکا به سوریه بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بار دیگر نظام سلطه در سایه حماقت رئیس جمهور آمریکا پرده از چهره استکباری و خوی برتری طلبی خود برداشت و ناتوانی خود در جلوگیری از شکست گروههای تروریستی در غوطه شرقی را با خلق جنایتی آشکار ساخت. اگرچه تجاوز آمریکا و متحدانش فاقد هرگونه ارزش نظامی و تاثیر میدانی در رویارویی جبهه مقاومت با استکبار جهانی و دست پرورده های آنها می باشد، لکن این اقدام نشان داد رفتار تکفیری، روحیه داعشی و خوی تروریستی ریشه در اندیشه های نژادپرستانه غرب و باورهای سودجویانه و اخلاق گریز لیبرالیسم دارد.

این بیانیه می افزاید: از همین رو، همه دولت ها و ملت های آزادیخواه جهان، بویژه مسلمین آگاه، دولت و ملت انقلابی ایران اسلامی، امام المسلیمن حضرت آیت الله خامنه ای این جنایت جنگی را محکوم و مستحق کیفر و پاسخی درخور می دانند. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز این تجاوز آشکار را که ناقض حقوق بین الملل و حتی قوانین جاری ایالات متحده می باشد، تقبیح و ضمن اعلام حمایت بی دریغ خود از جبهه مقاومت و مردم شجاع سوریه، اشعار می دارد:

در بخشی از بیانیه جبهه مردمی آمده است: حمله موشکی آمریکا و متحدانش واکنشی عاجزانه و عجولانه به پیروزی راهبردی ارتش سوریه در غوطه شرقی می باشد که پایان تروریسم در خاک سوریه و شکست بزرگ جبهه عبری، عربی و غربی را نوید می دهد. رژیم اشغالگر اسرائیل که این روزها برای ایجاد ناامنی و درگیری میان کشورهای اسلامی تلاش می کند، به خوبی می داند موفقیت جبهه مقاومت در سوریه آغازی بر پایان حضور غاصبان صهیونیزم در منطقه بوده و روزشمار مرگ سیاسی این رژیم را به نمایش می گذارد که بنابه اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر 25 سال بیشتر طول نخواهد کشید.

در بیانیه مذکور ضمن بیان اینکه مهمترین علت هراس نظام سلطه ، تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی ملت سوریه در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی و ادامه پیروزیها و شکست تروریسم می باشد، اشاره شده است: ملت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی که تاکنون در دفاع از حریم آل الله از هیچ کوششی فروگذار نکرده و خون بهترین عزیزان خود را تقدیم اسلام نموده است با یقین بر پیروزی قریب الوقوعی که دشمنان اسلام را اینگونه عصبانی ساخته، عزم خود را برای حمایت از جبهه مقاومت و دولت و مردم سوریه دوچندان ساخته است.

این بیانیه تصریح کرده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بار دیگر بر مواضع گذشته خویش در خصوص لزوم تقویت قدرت دفاعی و موشکی کشور تاکید نموده و با استناد به جنایت اخیر آمریکا و متحدان اروپاییش یادآور می گردد هرگونه تلاش برای مذاکره درباره توان موشکی جمهوری اسلامی را اقدامی در راستای تضعیف جبهه مقاومت و تحمیل خواسته های زیاده طلبانه غرب به ملت های مسلمان می داند.

در بخش پایانی بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه آمده است: خوی ددمنشانه استکبار، بلندپروازی ها احمقانه مهره های آنها در منطقه و سکوت مرگبار مجامع بین المللی، شرایط ظالمانه ای را حکایت می کند که تنها را بقاء و حیات ملت ها در قوی شدن و افزایش توان بازدارندگی و قدرت دفاعی است و این درس بزرگی است که ملت ایران از تفکر داعش و حامیان داعشی آنها فراگرفته و بنا دارد به رویکرد مقاومت و روحیه انقلابی خود تا تحقق نصرت الهی و ظهور یار ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: