درخواست خانواده های ماهیگیران هندی زندانی در ایران از دهلی نو

کدخبر: 2196976

خانواده های ۶ ماهیگیر هندی که در ماه فوریه به اتهام ورود غیرقانونی به آب های ایران دستگیر شده اند، از دولت ایالت تامیل نادو و دولت فدرال هند خواستند تا اقدامات لازم جهت آزادی آنان را صورت دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری ایندیا تایمز، خانواده های 6 ماهیگیر هندی که در ماه فوریه به اتهام ورود غیرقانونی به آب های ایران دستگیر شده اند، از دولت ایالت تامیل نادو و دولت فدرال هند خواستند تا اقدامات لازم جهت آزادی آنان را صورت دهند.

این 6 ماهیگیر برای یک تبعه بحرینی به نام محمد ناصر کار می کرده اند. به گفته همسر یکی از این ماهیگیران، وی به مدت 10 سال در بحرین کار می کرده و کایپتان قایق ماهیگیری المکلا، متعلق به ناصر بوده است. «آنها روز 8 فوریه برای ماهیگیری به دریا رفته اند و بدر ساعات پایانی روز 12 فوریه به اتهام ورود غیرقانونی به آبهای ایران توسط گارد ساحلی این کشور بازداشت شده اند.»

وی افزود: «از آن زمان تاکنون آنها در جزیره کیش ایران زندانی هستند.» به گفته خانواده ها، آنها برای مدت بیش از دو ماه درخواستی برای مداخله دولت هند در این ماجرا مطرح نکرده بودند، زیرا کارفرمای این ماهیگیران به خانواده هایشان امیدواری داده بود که آنها را نجات خواهد داد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: