درویش: ترابی و قلی زاده را برای حفظ منافع ملی به اروپا ترانسفر می کنیم

کدخبر: 2197142

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: قلی زاده و ترابی در ایران برای تیمی جز سایپا بازی نمی کنند اما در جهت منافع ملی حاضریم آنها را به اروپا بفرستیم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد آخرین وضعیت تیم سایپا پیش از بازی با گسترش فولاد تصریح کرد: زحمات دایی و همکارانش سبب شد سایپا نسبت به سال گذشته شرایط متفاوتی داشته باشد. ضمن احترام برای حسین فرکی که از مربیان خوب و با اخلاق فوتبال ایران است باید بگویم ما در همین بازه زمانی در فصل گذشته استرس سقوط به دسته اول را داشتیم اما اکنون برای کسب نایب قهرمانی تلاش می کنیم. زحمات کادرفنی و بازیکنان به ثمر نشست. پیش از این گفته بودم سایپا 6 فینال پیش رو دارد که باید در تمام آنها به پیروزی برسد. خوشبختانه در چهار بازی قبلی حریفانمان را شکست دادیم و باید در 2 فینال باقی مانده مقابل گسترش فولاد و پیکان هم پیروز شویم.

او ادامه داد: نایب قهرمانی سایپا درصورتی که مقابل گسترش فولاد با دست پر از زمین بیرون بیاییم تا 90 درصد قطعی می شود و با وجود غیبت مهدی ترابی شک ندارم سایر بازیکنان با تمام وجود برای کسب 3 امتیاز مقابل این تیم تلاش می کنند.

درباره اینکه شنیده می شود باشگاه سایپا قصد دارد پیش از 2 بازی پایانی این تیم در لیگ برتر پولی را به حساب بازیکنان واریز کند، بیان کرد: باشگاه سایپا با پرداخت 70 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تاکنون از لحاظ عمل به تعهداتش وضعیت خوبی داشته است. البته می خواهیم با تامین منابع مالی بدهی هایی که از قبل به برخی بازیکنان داریم پرداخت کنیم.

تا این اندازه که رسانه ها به پیشنهادات ترابی و قلی زاده می پردازند، خودشان به این امر اهمیت نمی دهند

او درمورد آخرین وضعیت پیشنهادات علی قلی زاده و مهدی ترابی گفت: باور کنید به آن حدی که رسانه ها از پیشنهادات قلی زاده و ترابی صحبت می کنند، خودشان این موضوع را پیگیری نمی کنند. علی و مهدی تمام تمرکزشان روی پیروزی سایپا در 2 هفته باقی مانده لیگ معطوف شده است و امیدوار هستند با کسب نایب قهرمانی این رقابت ها، فصل را به خوبی به اتمام برسانند.

ترابی و قلی زاده با در و دیوار باشگاه سایپا انس گرفته اند و در ایران تنها برای این تیم بازی می کنند

درویش درباره پیشنهادهای خارجی قلی زاده و ترابی اظهار داشت: باشگاه سایپا به دنبال منافع ملی است و طبق صحبت هایی که با علی دایی داشتیم، قرار شد اگر این بازیکنان از تیم های خوب خارجی پیشنهادی رسمی دریافت کردند شرایط انتقال آنها به اروپا را فراهم کنیم. در غیر این صورت بسیار بعید است ترابی و قلی زاده در ایران برای تیمی به جز سایپا بازی کنند چراکه این باشگاه خانه شان است. آنها 11 سال است که در سایپا حضور دارند و حتی با در و دیوار باشگاه انس و الفت گرفته اند.

اگر به لیگ قهرمانان آسیا برویم بازی های خانگی مان را در ورزشگاه دستگردی انجام می دهیم

او درمورد برنامه های باشگاه سایپا برای میزبانی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در صورت قطعی شدن حضور این تیم در مسابقات مذکور خاطرنشان کرد: مسئولان ورزشگاه دستگردی مشغول ترمیم زمین این ورزشگاه هستند تا سایپا برخلاف فصل جاری در لیگ هجدهم مشکلی از لحاظ بهره گیری از زمین با کیفیت نداشته باشد. قطعا با بهبود کیفیت زمین دستگردی بازی های لیگ قهرمانان را در این ورزشگاه برگزار می کنیم. بازی های تیم ملی عراق در مقدماتی جام جهانی 2018 هم در این ورزشگاه انجام شد و به اعتقاد من AFC مشکلی با برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان در ورزشگاه دستگردی ندارد.

خیالمان از ماندن دایی در سایپا راحت است و پایان فصل فهرست بازیکنان مدنظرش را می گیریم

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا علی دایی فهرست بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده را در اختیار این باشگاه قرار داده است یا خیر، توضیح داد: دایی تاکنون فهرستی به ما نداده است اما به دلیل اینکه خیالمان از ماندن خودش در سایپا راحت است در پایان فصل از او فهرست می گیریم. در حال حاضر تمام تمرکز سرمربی و بازیکنان سایپا روی بازی با گسترش فولاد است و به سایر مسائل فکر نمی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: