در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

واکنش بازیکن سابق صبا به ادعای پول دادن برای بازی در این تیم

کدخبر: 2197153

بازیکن سابق تیم صبای قم به مطرح شدن نامش در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر اینکه پول داده تا به صبا برود، واکنش نشان داد.

کمیل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌هایی که شب گذشته در برنامه ۹۰ مطرح شد و نام او به عنوان بازیکنی که برای حضور در صبای قم پول داده مطرح شده، گفت: من برنامه شب گذشته را جسته و گریخته دیدم. در این برنامه فردی گفت که من ۲۰ میلیون تومان پول دادم تا به صبای قم بروم، اما واقعاً این موضوع درست نیست. زمانی که آقای افاضلی سرمربی نفت شد، به من گفت که اگر می‌توانی رضایت‌نامه‌ات را بگیر و به نفت بیا.

وی ادامه داد: در آن زمان همه‌کاره باشگاه نفت آقای بهرامی رئیس هیأت فوتبال استان قم بود که به من گفتند برای جدایی از صبا و گرفتن رضایت‌نامه باید ۲۰ میلیون تومان پول بدهم و این در‌حالی است که من کلاً ۲ میلیون تومان از صبا گرفته بودم. به آنها گفتم که پول ندارم و در نهایت راضی شدند که ۱۲ میلیون تومان بگیرند و رضایت‌نامه‌ام را بدهند. در همین خصوص من دو چک به مبلغ ۴ میلیون برای خروج از استان و ۸ میلیون برای گرفتن رضایت‌نامه به باشگاه صبا دادم که تاریخ چک‌ها برای دی‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته بود که هنوز هم این چک‌ها پاس نشده است.

محمدی خاطرنشان کرد: این یک عرف است که بازیکنی که قرارداد دارد و قرار است از باشگاهش جدا شود، باید باشگاه خود را راضی کند. من ۱۴ بازی برای صبا بازی کردم اما خیلی راحت در تلویزیون نام مرا آوردند و با آبرویم بازی کردند، به‌طوری‌که امروز رویم نمی‌شد به چشم بازیکنان نفت نگاه کنم. متأسفانه در این برنامه گفته شد که من برای رفتن به صبا ۲۰ میلیون دادم و این درحالی است که من برای رضایت‌نامه و جدایی از این تیم ۱۲ میلیون چک دادم. من به توانایی‌های خودم ایمان دارم و بازیکنی نیستم که بخواهم برای بازی کردن پول بدهم. اگر کسی که این حرف‌ها را زد نتواند آنها را اثبات کند، از او شکایت خواهم کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: