خانلرخانی: تیم‌های تکواندو ایران مدعی اصلی قهرمانی در جام باشگاه آسیا هستند

کدخبر: 2197180

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: رقابت برای کسب سکوی قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های ایران خواهد بود.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره مسابقات جام باشگاه های تکواندو آسیا بیان کرد: تیم شهرداری ورامین تاکنون در سه دوره پیاپی قهرمان جام باشگاه های آسیا شده است و امیدوارم در این دوره هم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی، جام دیگری را برای باشگاه ورامین رقم بزنیم.

او در ادامه درباره تیم های حاضر در این مسابقات عنوان کرد: با توجه به نتایجی که در هر دوره از این مسابقات بدست آمده می توان گفت: در این دوره نیز رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم های ایرانی است و تیم های خارجی برای عناوین دیگر تلاش می کنند.

خانلرخانی تصریح کرد: تیم بصره عراق از ورزشکاران خوبی بهره می برد، اما معتقدم تیم شهرداری و دانشگاه آزاد از گزینه های اصلی عنوان قهرمانی هستند.

او درباره حضور فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی در ترکیب تیم شهرداری ورامین عنوان کرد: باتوجه به امتیازاتی که این رقابت ها برای بازیکنان دارد تصمیم گرفتیم از حضور این دو بازیکن در تیم استفاده کنیم البته خدابخشی از تکواندوکاران تیم شهرداری بود و عاشورزاده به عنوان نفر جدید وارد تیم شد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در مورد برگزاری اردوی آمادگی عنوان کرد: به دلیل اینکه بیشتر بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند فرصت نکردیم که اردوی آمادگی جدا برای این مسابقات برگزار کنیم، اما تکواندوکاران از شرایط خوبی برخوردار بوده و برای این رقابت ها آماده هستند.

او درباره انتخاب فریبرز عسگری به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو بزرگسالان بیان کرد: عسگری از قهرمانان با اخلاق تکواندو است و از نظر فنی اطلاعات خوبی دارد. البته مهدی بی باک هم در مدت حضورش به عنوان سرمربی زحمات زیادی برای تیم ملی کشید و نفرات خوبی را به تیم معرفی کرد. در حال حاضر فدراسیون تصمیم گرفته که هدایت تیم بزرگسالان مردان را به عسگری بسپارد و امیدوارم او در مدت زمان باقی مانده تا رقابت های قهرمانی آسیا بتواند تیم را به آمادگی لازم برساند تا بار دیگر اقتدار تکواندو ایران به حریفان اثبات شود.

او ادامه داد: از فریبرز عسگری باید تشکر کنم چرا که اجازه داد ملی پوشان در مسابقات جام باشگاه های آسیا تیم های ایران را همراهی کنند و این اتفاق هم برای افزایش آمادگی بازیکنان مناسب است و هم احتمال قهرمانی تیم ها را افزایش می دهد.

خانلرخانی درباره وضعیت تیم ملی پاراتکواندو بیان کرد: اردو های آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام در حال برگزاری است و امیدوارم تا خرداد ماه ورزشکاران به آمادگی لازم برسند.

او افزود: سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور در رشته پاراتکواندو برگزار شد و استعداد های زیادی شناسایی شد که در آینده از حضور آن ها در تیم ملی استفاده می کنیم تا بتوانیم در رقابت های جهانی با نفرات بیشتری حاضر شویم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان خاطر نشان کرد: کسب عنوان قهرمانی جهان را به تیم ملی نوجوانان تبریک می گویم. امیدوارم سال جدید با قهرمانی در تمام مسابقات برای تیم های ملی تکواندو همراه باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: