رونالدو بهترین رکوردش برای گلزنی در بازی‌های متوالی را تکرار کرد

کدخبر: 2198221

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در شب فرار تیمش از شکست خانگی، یکی از رکوردهای قبلی‌اش را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو اگرچه نتیجه شیرینی برای مردان زین الدین زیدان نداشت و آنها در آخرین لحظات از شکست گریختند اما حداقل برای رونالدو با ثبت رکوردی همراه شد که خودش قبلاً آن را به ثبت رسانده بود.

رونالدو با گل پشت پایش که گل اینیاکی ویلیامز برای بیلبائو را خنثی کرد، در دوازدهمین بازی متوالی اش برای کهکشانی ها دروازه رقبا را باز کرد و تعداد گل هایش در این 12 بازی را به 22 گل افزایش داد.

این گل بیست و چهارمین گل رونالدو در این فصل از رقابت های لالیگا بود که او را به لیونل مسی، صدرنشین جدول رده بندی گلزنان این فصل لیگ دسته اول اسپانیا نزدیک تر کرد. مسی در این فصل 29 گل زده است.

12 بازی متوالی که رونالدو در آنها گلزنی کرده به شرح زیر است:

رئال سوسیه داد (3گل)، پاری سن ژرمن، بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2 گل)، رئال بتیس (یک گل)، دپورتیوو آلاوس(2 گل)، ختافه (دو گل)، پاری سن ژرمن، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (یک گل)، ایبار (دو گل)، خیرونا (4 گل)، یوونتوس، بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (دو گل)، اتلتیکو مادرید (یک گل)، یوونتوس، بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (یک گل) و اتلتیک بیلبائو (یک گل).

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: