سرمربی الاهلی عربستان اخراج شد

کدخبر: 2198846

سرگئی ربروف، سرمربی ۴۳ ساله اوکراینی الاهلی عربستان پس از کسب نتایج ضعیف همراه با این تیم، از سمتش اخراج شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگئی ربروف ، سرمربی 43 ساله دنیای فوتبال که سابقه بازی در تیم های دیناموکیف ، تاتنهام، وستهام ، روبین کازان و سرمربی گری دیناموکیف را در کارنامه دارد، سال گذشته با قراردادی نجومی به الاهلی عربستان پیوست و پس از کسب نتایج ضعیف در این تیم اخراج شد.

الاهلی در لیگ عربستان ، قهرمانی را در رقابت با الهلال باخت و دوم شد. همچنین در لیگ قهرمانان آسیا هم به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید در این مرحله مقابل السد قطر قرار بگیرد.

پس از اعلام رسمی، رسانه های عربستانی، مبنی بر اخراج ربروف ، فتحی جبال، سرمربی تونسی مدنظر الاهلی عربستان است و باید دید آیا این مربی هدایت سبزپوشان سعودی را برعهده می گیرد یا خیر؟

سرمربی الاهلی عربستان اخراج شد

مربی تونسی 55 ساله سابقه مربیگری در تیم های الفتح ، عجمان، الشباب و ... دارد و همراه با الفتح عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت.

همچنین او سابقه حضور در لیگ قطر و هدایت تیم الشحانیه را نیز در کارنامه دارد. گفتنی است، جبال برای 2 بازی لیگ قهرمانان هدایت الاهلی را عهده دار است و پس از آن، سرمربی جدیدی هدایت این تیم را برعهده می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: