حضور ۵ بازیکن السد و غیبت پورعلی گنجی در تیم منتخب فصل لیگ قطر

کدخبر: 2198856

سازمان لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم منتخب فصل ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ اعلام کرد که نام مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان در آن دیده نمی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های لیگ ستارگان قطر درحالی با قهرمانی الدحیل به پایان رسید که السد با 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و الریان سوم شد. همچنین الغرافه که مهدی طارمی را در اختیار دارد، در رده چهارم جای گرفت و الخور با سروش رفیعی 24 امتیاز کسب کرد و هشتم شد.

بهترین جایگاه برای بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال قطر ( مرتضی پورعلی گنجی - مهدی طارمی - سروش رفیعی ) به مدافع تیم ملی فوتبال بازمی گردد که همراه با شیرهای قطری ( لقب السد ) در رده دوم قرار گرفت و در جدول گروه بندی لیگ قهرمانان هم در گروه C پایین تر از پرسپولیس جای گرفت و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الاهلی عربستان برود.

همچنین الغرافه هم با حضور مهدی طارمی، با حذف از گروه A لیگ قهرمانان در جدول لیگ ستارگان در رده چهارم قرار گرفت و نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده سازد. الخور هم که سروش رفیعی را در اختیار داشت، در جدول 12 تیمی لیگ ستارگان، با 24 امتیاز هشتم است و باید دید آیا هافبک سابق تیم ملی در این تیم می ماند یا خیر؟

حضور 5 بازیکن السد و غیبت پورعلی گنجی در تیم منتخب فصل لیگ قطر

سازمان لیگ قطر، چند روز پیش ، برترین های این رقابت ها را در پست های دروازه بان، دفاع وسط، دفاع راست، دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک هجومی، هافبک راست، هافبک چپ و مهاجم نوک مشخص کرد که نام مرتضی پورعلی گنجی در میان نامزدهای دفاع وسط به چشم می خورد.

همچنین ساعتی پیش، این سازمان تیم منتخب فصل 2017 - 2018 لیگ قطر را انتخاب کرد که هرچند نام، مرتضی پورعلی گنجی ، مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه السد در میان نامزهای بهترین مدافع وسط بود اما نتوانست در این تیم قرار بگیرد و اما از تیم السد، ژاوی هرناندز ، عبدلکریم حسن، پدرو میگوئل، حامد اسماعیل، بغداد بونجاح و حسن الهیدوس حضور دارند.

همچنین از الدحیل و اریان هم در این تیم نماینده دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: