انتقاد سرمربی هلندی از مهاجم تیم ملی ایران

کدخبر: 2198858

سرمربی هلندی سابق تیم های فاینورد، نایمخن و آپوئل از رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی ایران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ماریو بین ، سرمربی هلندی سابق تیم های فاینورد، نایمخن و آپوئل که به عنوان کارشناس در رسانه های هلندی فعالیت می کند، پس از حضور در برنامه شبکه فاکس اسپورت، درباره دیدار تیم های هیرنوین و دن هاخ و انتقاد از عملکرد رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی ایران گفت: تصمیم سرمربی هیرنوین مبنی بر بازی کردن قوچان نژادعجیب است. او گل های زیادی به ثمر رسانده است اما آنها مربوط به فصل گذشته هستند و باید روند گلزنی تان همیشه به گونه ای باشد که هر هفته بتوانید گلزنی کنید.

او درباره هنک ورمان ، رقیب قوچان نژاد در خط حمله هیرنوین اظهار کرد: او یک مورد مشکوک در تیم هیرنوین است. او در نیمه دوم خیلی خوب بود و آنچه من از هنک ورمان در بازی با دن هاخ دیدم بیشتر از کاری بود که رضا قوچان نژاد انجام می دهد. ورمان جنگنده است و سخت تلاش می کند و باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

گفتنی است، رضا قوچان نژاد در سال 2016 از چارلتون اتلتیک انگلیس به هیرنوین پیوست و در 2 فصل اخیر اردویژه هلند بازیکن اصلی این تیم بوده و در چند بازی گذشته نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.

همچنین اگر اتفاق خاصی در 2 ماه پایانی مانده به جام جهانی 2018 روسیه رخ ندهد، او جزء 23 بازیکن کی روش بوده و باید دید در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: