در بازار سرمایه صورت گرفت؛

داد و ستد ۹ میلیارد سهمی بورس از ابتدای امسال

کدخبر: 2199016

۹ میلیارد سهم و حق تقدم، از ابتدای امسال تا کنون در مدت ۱۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵روز معاملاتی تعداد ۹میلیارد و ۷۷۴میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰هزار و ۹۳۴میلیارد ریال در ۷۲۰ هزار و ۵۲۰دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۶میلیارد و ۸۰۷ میلیون سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال در ۳۳۷ هزار و ۲۰۴ نوبت در بازار اول؛ ۲میلیارد و ۷۹۵میلیون سهم به ارزش ۵ هزار و ۴۹۲میلیارد ریال در ۳۷۳ هزار و ۷۶ نوبت در بازار دوم؛ ۲میلیون سهم به ارزش ۲هزار و ۴۸۱ میلیارد ریال در یک هزار و ۸۸۳ نوبت در بازار بدهی؛ ۵ میلیون سهم به ارزش یک میلیارد ریال در ۷۵ نوبت در بازار مشتقه و ۱۷۰میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش یک هزار و ۷۳۴میلیارد ریال در ۸ هزار و ۲۸۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۷۶۶ واحد افزایش معادل ۰.۸ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۵هزار و ۵۲۴واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۴۹۷ واحد افت و شاخص بازار دوم با یک هزار و ۸۷۶واحد کاهش مواجه شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: