در مسیر سفر تحقیقاتی به وقوع پیوست

مصدومیت دانشجویان دانشگاه دامغان در سانحه واژگونی اتوبوس

کدخبر: 2199056

مینی بوس حامل عده‌ای از دانشجویان رشته زمین شناسی دانشگاه دامغان در مسیر اعزام دانشجویان به سفر تحقیقاتی عملیات زمین شناسی در جاده دامغان به گلوگاه دچار سانحه شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مینی بوس حامل عده ای از دانشجویان رشته زمین شناسی دانشگاه دامغان در مسیر اعزام دانشجویان به سفر تحقیقاتی عملیات زمین شناسی در جاده دامغان به گلوگاه دچار سانحه شد و متاسفانه در این حادثه یکی از دانشجویان جان خود را از دست داد و تعدادی مجروح شدند.

مصدومین حادثه به بیمارستان گلوگاه اعزام شدند و عبدالعلی بصیری، رئیس دانشگاه بلافاصله با تشکیل جلسه تمهیدات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومین را اتخاذ و گروهی را به محل حادثه اعزام کرد.

با هماهنگی های انجام شده با وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان، کلیه مصدومین به بیمارستان های بهشهر و گلوگاه اعزام و با حضور مسئولان دانشگاه در بیمارستان، رسیدگی درمانی به وضعیت مصدومین در حال انجام است.

غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز بلافاصله تماس ها و پیگیری های ضروری و فوری را برای کمک به مصدومان حادثه آغاز و غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را مامور پیگیری این سانحه کرده است.

بجز دو نفر از دانشجویان حال عمومی مابقی دانشجویان حادثه دیده خوب گزارش شده است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: