اجمالی/ سرلشکر موسوی در مراسم تجلیل از مدافعان حرم:

همدلی نیروهای مسلح تودهنی به دشمنان انقلاب اسلامی است

کدخبر: 2199067

فرمانده کل ارتش گفت: انسجام و همدلی نیروهای مسلح با فرمان رهبر انقلاب مبنی بر هم افزایی آنها، تودهنی به دشمنان انقلاب اسلامی است که گاهی در ذهنشان جدایی هایی را تصور می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تجلیل از مدافعان حرم که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه سالهاست عضو بسیج هستم، اظهار داشت: قبل از اینکه مسئولیت ارتش به بنده واگذار شود، چندین بار به سردار شیرازی (رئیس دفتر بازرسی فرماندهی کل قوا) گفتم که دوست دارم جانشین سازمان بسیج شوم و بارها گفته ام که اگر روزی لباس خدمت را از تن در بیاورم به پایگاه بسیج خواهم رفت.

وی افزود: انسجام و همدلی نیروهای مسلح با فرمان رهبر انقلاب مبنی بر هم افزایی آنها، تودهنی به دشمنان انقلاب اسلامی است که گاهی در ذهنشان جدایی هایی را تصور می کنند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: دشمنان فکر می کنند می توانند به دژ مستحکم انقلاب اسلامی که از نیروهای مسلح تشکیل شده است خللی وارد کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این تلاش سالهاست انجام می شود و همواره با شکست مواجه بوده، گفت: حضور بنده در این مراسم پاسخی است به دشمنان و کسانی که دنباله رو آنان هستند.

ادامه دارد...

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: