هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

امنیت کشور مرهون جانفشانی پاسداران و ارتشی هاست

کدخبر: 2199977

رئیس شورای شهر تهران گفت: امنیت کشور مرهون جانفشانی پاسداران و ارتشی هاست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در آغاز پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وجود موضوع انتخاب شهردار جدید تهران در مباحث شورای شهر اظهار کرد: این موضوع نباید منشأ تخریب و بد اخلاقی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه از همه می خواهم موضوع انتخاب شهردار را در فضایی سالم پیش ببرند،تصریح کرد: باید از هرگونه تخریب علیه کاندیداها پرهیز شود، زیرا تخریب و بد اخلاقی می تواند به چهره های اصلاحات و اعتدال آسیب جدی بزند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد میان اعضا، ادامه داد: شورای پنجم در حالی فرآیند انتخاب شهردار را آغاز کرده که این موضوع با خرد جمعی در حال پیش ر وی است و در اسرع وقت به نتیجه می رسد و مدیریت شهری دوره جدیدی را آغاز می کند.

گفتنی است؛ رئیس شورای شهر تهران با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان، میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

وی با اشاره به تقارن روز پاسدار و ارتش با یکدیگر، افزود: اکنون فرصت خوبی است تا از تمامی ایثارگران دفاع مقدس تجلیل شود، زیرا سپاه و بسیج از جان برکفانی بودند که از روزهای اول انقلاب برای حفظ کشور مورد آماج فراوان دشمنان خارجی و تجدید طلبان داخلی قرار گرفتند و این رشادت ها نباید تحت الشعاع مسائل سیاسی قرار بگیرد.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه امنیت و اقتدار ما مرهون رشادت های نیروهای نظامی است، خاطر نشان کرد: ما باید در پیشگاه جانبازان و همسران آن ها سر تعظیم فرود آوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: