در شورای شهر تهران؛

سالاری شرط شهردار شدن هاشمی را اعلام کرد

کدخبر: 2199983

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر ۷ کاندیدایی که بالا می‌آیند با حاکمیت تعامل نداشته باشند، آن وقت شهردار شدن هاشمی اشکال ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود با اشاره به رای مخالف اعضای شورا برای شهردار شدن هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: رئیس شورا به نظر همه اعضای شورا احترام گذاشت و از ابتدای کار هم، انصاری همواره فرآیند کار را رعایت می کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه من به عنوان مخالف هاشمی برای شهردار نشدن او رای داده ام، تصریح کرد: من در برگه رای خود نوشتم دوست نداریم رئیس شورا شهردار شود، زیرا انسجام شورا اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه کارنامه هاشمی به لحاظ انسجامی خوب بوده است، گفت: حضور هاشمی به عنوان رئیس شورا می تواند موثر باشد و نتیجه آن پیشرفت تهران خواهد بود.

سالاری خاطر نشان کرد: به هر دلیلی اگر 7 کاندیدایی که بالا می آیند رویکرد موثر در تعامل با حاکمیت را نداشته باشند، آن وقت مصلحت این است که هاشمی شهردار شود و اشکال ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: