رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی:

شهردار شدن هاشمی ‌می‌تواند به مصلحت شهر باشد

کدخبر: 2199986

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: تنها در صورت نرسیدن به گزینه شایسته، شهردار شدن هاشمی می‌تواند به مصلحت شهر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به جلسه هم اندیشی مربوط به معرفی گزینه های اولیه مسند شهردار تهران گفت: آقای هاشمی امروز به نظرات اعضای شورا احترام گذاشتند همانگونه که از ابتدا هم همین رویکرد را داشتند و این جای تشکر دارد.

وی گفت: من امروز به حضور محسن هاشمی برای شهردار شدن رای مخالف دادم چراکه انسجام شورا بسیار اهمیت دارد و هاشمی و هیات رییسه و تمام اعضا طی ۸ ماه گذشته کارنامه خوبی در حفظ انسجام شورا داشته اند.

سالاری بیان کرد: حضور آقای هاشمی به عنوان رییس در شورای شهر تهران می تواند در ایفای وظایف قانونی شورا اعم از نظارتی و قانونگذار بسیار موثر باشد و برآیند آن منجر به آبادانی و پیشرفت شهر تهران و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: اما اگر به هر دلیلی کاندیدای نهایی برای انتخاب شهردار تهران شایستگی، کارآمدی، پاکدستی و سایر شاخص های تدوین شده توسط شورا و رویکرد تعامل موثر و معنادار با حاکمیت که یکی از شرایط اساسی موفقیت شورای پنجم است را نداشته باشد قطعا من آن زمان، شهردار شدن محسن هاشمی را به مصلحت میدانم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: