ورود وزارت ورزش به حاشیه‌های مربی خارجی تیراندازی با کمان

کدخبر: 2200535

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: به صورت رسمی چیزی در خصوص حاشیه‌های مربی کره‌ای تیراندازی با کمان به دست ما نرسیده، اما به همکاران مرتبط اعلام کردیم که این موضوع را بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فریبا محمدیان در پایان مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: طبق اساسنامه وزیر ورزش ریاست مجامع را بر عهده دارد و براساس ماموریتی که تعریف شده داورزنی باید به مجمع می آمد که او در جلسه دیگری شرکت کرد و به همین دلیل نتوانست در مجمع حضور داشته باشد.

وی درباره انتقاد برخی از اعضای مجمع نسبت به طرح سامانه ملی دوچرخه سواری گفت: همه با کلیات این طرح موافق بودند اما درباره برخی جزئیات مواردی مطرح شد. رئیس فدراسیون نیز به من گفت که آئین نامه ای در این باره تدوین شده که آن را به دست ما خواهد رساند. باید روی این طرح کار کارشناسی صورت بگیرد و ان شاءالله این سامانه بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد. به هر حال آمار حرف اول را در تصمیم گیری ها می زند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره حضور بانوان در بازی های آسیایی 2018 گفت: حمایت وزارت ورزش در بخش بانوان خیلی بیشتر از گذشته شده و احتمال کسب موفقیت در این بخش خیلی زیاد است.

محمدیان درباره حاشیه های ورود بانوان برای پوشش خبری دیدارهای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدراسیون بازی های دوستانه ای را با اوکراین و تایلند تدارک دید و آن چیزی که از ما درخواست مجوز کرد یک بازی برای تایلند و یک بازی برای اوکراین بود و برای دو بازی دیگر هیچ مجوزی درخواست نکرده بودند و گفتند که کادر فنی ترجیح می دهد این دوبازی بدون حضور تماشاگران باشد. در این میان برخی فکر می کردند با توجه به این که روز یکشنبه به سالن آمده اند روز دوشنبه هم می توانند این کار را انجام بدهند که پس از صحبت هایی که مطرح شد ما گفتیم که اگر مشکلی وجود ندارد اجازه حضور بانوان در سالن داده شود.

وی افزود: جلسه ای با نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال داشتیم که در بازی هایی که شرایط لازم وجود دارد یا فدراسیون تصمیم گرفته تصاویر را از طریق روابط عمومی منتشر کند خبرنگاران بتوانند با ثبت نام کردن ابزارهای لازم را وارد سالن کنند. ما معتقدیم دل خبرنگاران حوزه بانوان بیشتر از سایر حوزه ها برای این بخش می سوزد. در مجموع مدیریت برگزاری مسابقه دست فدراسیون بود و وزارت ورزش تنها کار حاکمیتی دارد، البته اگر در چنین مواردی به صورت سلیقه ای عمل شود و به مسابقه انجام شده ضرر برساند ما به موضوع ورود می کنیم.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص دوپینگ دو بانوی رکابزن عنوان کرد: رئیس فدراسیون تمهیدات لازم در حوزه مبارزه با دوپینگ را اندیشیده است، ما اعتقاد به ورزش پاک هم در بخش بانوان و هم آقایان داریم و به بانوان توصیه می کنیم که در این بخش هوشیار باشند و هوشمندانه رفتار کنند.

محمدیان درباره حاشیه های مربوط به مربی کره ای تیراندازی با کمان که باعث اعتراض برخی ورزشکاران این رشته نیز شد، عنوان کرد: چیزی رسماً در این باره به دست ما نرسیده و از طریق رسانه ها این موضوع را خوانده ام، با این حال به همکاران مرتبط با این رشته و فدراسیون اعلام کردیم که موضوع را بررسی کنند.

وی در پایان درباره تعداد حضور ورزشکاران و به ویژه بانوان در بازی های آسیایی، گفت: تعاد ورزشکاران تقریباً نهایی شده که البته از این موضوع از طریق کمیته ملی المپیک اعلام می شود. در حوزه بانوان نیز شاهد حضور بانوان بیشتری در بازی های آسیایی خواهیم بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: